Ik besef me nu datik echt een hele stomme vraag stel, maar gek genoeg heeft de search hier, op google en gewoon de MAC help niet voldaan.. SORRY!
oke, ik ben hier met een MAC met OS X, en ik heb nog nooit van mijn leven met een mac gewerkt..
Nu staat er naast deze mac een freecom traveller en die deed het niet met mac os x, maar na lang zoeken heb ik de driver kunnen vinden en deze gedownload.. dat was een TAR.GZIP ofzo file, maar gelukkig werd dat door stuffit uitgepakt naar een mapje op het bureaublad.
MAAR HOE INSTALLEER IK NU DE DRIVER????
ik heb echt niet meteen dit gepost, maar ik kom er gewoon echt niet uit..
Nu is het dus zo dat de traveller wel helemaal aangesloten is, maar hij wordt niet herkend door zowel TOAST als ITUNES.
Ik hoop dat jullie me na lang uitlachen aub ff willen helpen.
thnx
oke, ik ben hier met een MAC met OS X, en ik heb nog nooit van mijn leven met een mac gewerkt..
Nu staat er naast deze mac een freecom traveller en die deed het niet met mac os x, maar na lang zoeken heb ik de driver kunnen vinden en deze gedownload.. dat was een TAR.GZIP ofzo file, maar gelukkig werd dat door stuffit uitgepakt naar een mapje op het bureaublad.
MAAR HOE INSTALLEER IK NU DE DRIVER????
ik heb echt niet meteen dit gepost, maar ik kom er gewoon echt niet uit..
Nu is het dus zo dat de traveller wel helemaal aangesloten is, maar hij wordt niet herkend door zowel TOAST als ITUNES.
Ik hoop dat jullie me na lang uitlachen aub ff willen helpen.
thnx