ARGH kut frustrerende shit met die prefs!!!

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Je bent momenteel ingelogd als RubZie, als je onder een ander account wil posten kan je dat hier doen.[/quote]Ik heb al een paar keer gehad dat ik op een topic reageerde en dat ik dan opeens daarna zag dat ie 2 pagina's had. Dat komt dus door mijn eigen scheelheid en de onduidelijkheid van die kleine kutcijfertjes :)
PAS JE PREFS DAN AAN LUL! Hoor ik je denken. Nah dat levert dus niet zoveel op, hij refresht en dan staat ie weer op 25 en alle topics worden weer lekker verdeeld. Ben ik dom, of is het iets anders en zo nee wat dan en zo ja wat gaan we daaraan doen?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• RubZie
Hmz niemand reageert, is dat omdat dit al bekend is of gewoon toeval?

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Had je dat eenmalig of is het een blijvend probleem? Kheb er nog nooit wat over gehoord. Even je koektrommel leeggooien zou evt. kunnen helpen.

• RubZie
Hej Arjen ik heb het nog steeds, en ook vanaf een andere verbinding/computer, en ook bijvoorbeeld als ik hem op 40 zet (liefst wil ik 255 als max). Hij refresht meteen weer naar 25 en verder gebeurt er niks.
Nog ideeen over wat het kan zijn?, ikke niet :)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Formpje submitten met de 'verstuur' knop en niet met enter. Met enter doet hij dit bij mij ook, met het knopje werkt het wel.

• RubZie
ROFLMAO dit is niet te geloven echt.
Als je dat van Choas leest denk je nee duh natuurlijk is dat het niet. Submit is toch submit, en ik heb dat vast al 100 keer geprobeerd met mn muis. Nou nee niet dus.
Jezus wat een terror zeg dit.
Het werkt dus inderdaad wel als je keurig je muis pakt en op verstuur klikt ipv in een blind automatisme op enter rammen.

What was I thinking???

Arjen succes ermee.......zucht...

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

BikkelZ

CMD+Z

Uitloggen en weer inloggen?

iOS developer

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Altijd geinig dat nog iemand een oplossing geeft als de (echte) oplossing al gevonden is. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• RubZie
Hehe ja en dat zijn dan ook altijd van die geniale meesteroplossingen >:)

Pagina: 1