[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Probeer zoiets eens:
weet niet zeker of dat ook voor frame-borders opgaat...
code:
1
2
| style="border-right: 1px solid #666666; border-top: 1px solid #555555;" etc etc |
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Verwijderd
ehm, dat is voor alle borders op je site.paQ schreef op 09 september 2002 @ 23:33:
Probeer zoiets eens:
code:
1 2 style="border-right: 1px solid #666666; border-top: 1px solid #555555;" etc etc
Wat RAZORDUDE wil is volgens mij alleen de border tussen de frames in.
Zou zo moeten waarschijnlijk:
code:
1
| <frameset rows="blaat" cols="blaat" border="0" style="border: #000000;"> |
voor zwart...
nee, werkt allebei niet 
voorbeeld:
voorbeeld:
je moet bordercolor aan elkaar schrijven:
bordercolor="#FFFFFF"
bordercolor="#FFFFFF"
of het volgende
style="border: 1px solid #000000;"
Zou ook moeten werken, en dan heb je meer controle.
| Life is a game (and games are fun) | homepage |
Marty die code werkt wel maar nu zijn de borders niet helemaal zwart:
als je nou eens de HTML reference op http://www.w3c.org gaat lezen, of een programma als Dreamweaver downloadt, denk ik dat je een stuk makkelijker uit al je vragen komt. Want dit is, sorry dat ik het zeg, té basic voor woorden.
Ik heb dreamweaver wel maar ik weet niet hoe ik die frame border kleur kan veranderen.
Ik heb ook even op de w3c site gekeken en gezocht maar ik ben niets wijzer geworden.
Ik heb ook even op de w3c site gekeken en gezocht maar ik ben niets wijzer geworden.
start dreamweaver. Maak een frameset aan. Klik op deze frameset. Vouw de property-explorer uit zodat ie alle opties weergeeft. En maak alle kleurvakjes die je maar kan vinden zwart. Très simpel toch? Btw, dit is fHTML (fakeHTML, ©willem169), net zoals table height=100%, oftewel in IE zal ie het wel doen, maar ik weet niet hoe andere browsers er op reageren.RAZORDUDE schreef op 10 september 2002 @ 16:27:
Ik heb dreamweaver wel maar ik weet niet hoe ik die frame border kleur kan veranderen.
Verwijderd
Ik heb um geprobeerd...en hij werkt bij mij !akakiwi schreef op 10 september 2002 @ 07:08:
of het volgende
check http://www.testweb.tk/
wat moet ik met die site??
Verwijderd
Niks eigenlijk maar daar kan je zien dat ik met style="border: 1px solid #000000;"RAZORDUDE schreef op 10 september 2002 @ 20:17:
wat moet ik met die site??
in het frame een uitgelijnd frame krijg met de gewenste kleur !
Je moet niet op de text letten in het frame...heeft er niets mee te maken
Die code werkt wel maar, dan zie je uiteindelijk ook aan de buiten rand een rand en dat wou ik niet, alleen dat de 'balken' die de frames scheiden dat die een andere kleur hadden.
Beste Jaromir, het lijkt me niet de bedoeling dit oude topic te kicken, als je een probleem ergens mee hebt kun je het beste een nieuw topic starten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()