Toon posts:

DataLimiet Zeelandnet omzeilen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is ut mogelijk op je datalimiet te opzeilen van Zeelandnet??? :)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Mag niet, en ik weet niet hoe ze 't monitoren, dus kan ook niet zeggen hoe je 't kunt omzeilen. :)

• Binnetie
  • Laatst online: 12-06 11:00
Whaha dat hebben ze bij ons ook gedaan (rendo dekooi kabelinternet met 5 kb/s) als je precies 100 mb download en dan afbreekt dan registreerd de computer daar maar 1 mb! Terwijl je maar 500 mb per maand mag downloaden! Ik ken iemand die dit gedaan heeft maar ik weet niet of het nog zo is!

Verwijderd

Binnetie schreef op 09 september 2002 @ 23:29:
Whaha dat hebben ze bij ons ook gedaan (rendo dekooi kabelinternet met 5 kb/s) als je precies 100 mb download en dan afbreekt dan registreerd de computer daar maar 1 mb! Terwijl je maar 500 mb per maand mag downloaden! Ik ken iemand die dit gedaan heeft maar ik weet niet of het nog zo is!
En dan durven de mensen met chello te zeuren dat ze het slecht hebben ...

• Allardie
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

vroeger kon je nog wat omzeilen door in hetzelfde headend te ftp-en, maar tegenwoordig wordt dat dataverkeer ook al geteld :(

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Het omzeilen van dit soort dingen lijkt me niet echt gewenst, dus hebben we dat liever ook niet op GoT :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.