Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Voeding zonder fan..?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK had weer us een leuk ideetje wat wel door anderen is uitgevoerd maar okay.

De bedoeling is een pc op een dikke plexiglazen ondergrond te monteren en dan aan de muur te hangen met nog een paar special effects maar dat zien jullie dan wel. Ik hebt al een paar leuke ideetjes. >:)

Maar nu men vraag. :)

Is het mogelijk een voeding zonder fan te laten werken. Het betreft hier een voeding van een compaq doos. Met een processor die passief is gekoeld. Want ik wil hem namelijk helemaal stil hebben. :P Hij krijgt de functie om mp3's te draaien en komt aan de muur.

/edit

Ik zal morgen avond alvast ff wat pics posten van het apparaat. Mobo en proc ensow en natuurlijk de desbetreffende voeding. (goh wat een dure taal :9 )

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 00:17
het is mogelijk,
gebruik ff de search, paar dagen terug is er zo een mod langs gekomen, ook met compaq voeding

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
anders een idee om er 1 fannetje op 5 volt of 7 volt te laten blazen..ziet er wel stoer uit ;) het hoeft er maar langs te waaien..

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Topicstarter
Zou kunne jah. Maar dan neem ik een fan met ledjes erin. Past mooi bij de rest........... how bijna id verklapt :P . Naja mijn id, ik weet nie of het eerder is gedaan met leds in de achterkant. Geeft wel een mooi effect in het donker.

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 22:48
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 23:28:
Zou kunne jah. Maar dan neem ik een fan met ledjes erin. Past mooi bij de rest........... how bijna id verklapt :P . Naja mijn id, ik weet nie of het eerder is gedaan met leds in de achterkant. Geeft wel een mooi effect in het donker.
Ik heb in me voeding zo'n blauwe fan met ledjes (8x8 cm) op 7 volt draaien,
zit er wel vet uit s'nachts !

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

je kan je processor niet zo laten.. je voeding fan blaast door de constructie van de kast over het koellichaam. dus dan moet je een fan in de voeding laten en er eencpu fan opbouwen!
bij compaq is dat ook vaak zo..

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

mwa 1 casefan (Antec clear transparent 80x80 met 3 blue leds (zie me icon) als intake en zorg dat ie de lucht van beneden naar boven verlaatst en dat de lucht onderweg lang je procc / pcu stroomt en je zult geen problemen hebben ;-)

als je in me signature op specs klikt vind je er een grotere foto

edit:
*zal ff wat klikwerk besparen*

Afbeeldingslocatie: http://www.almererulez.nl/images/m/fa/170_fans.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Die processor van die compaq doos is passief gekoeld dus jah. Zou hij echt niet zonder een cooler kunne. Het is een 133 mhz. Precies genoeg voor mp3's. Verder hoeft ie nie te doen. En hij komt aan de muur :P

Als er wel een cooler op moet, welk is dan het stilste..? (welke past er in iedergeval op :? want het is echt een koel blok van jewelste :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 08:19:
Die processor van die compaq doos is passief gekoeld dus jah. Zou hij echt niet zonder een cooler kunne. Het is een 133 mhz. Precies genoeg voor mp3's. Verder hoeft ie nie te doen. En hij komt aan de muur :P

Als er wel een cooler op moet, welk is dan het stilste..? (welke past er in iedergeval op :? want het is echt een koel blok van jewelste :)
ik heb hier al meer als 3 weken een p233 @ 239 mhz draaien ZONDER cpu cooler (een goede heatsink is genoeg)

die oude intelletjes worden zo warm nog niet

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik zal het vrijdag ff probere. Als er wat op fikt maak ik er pics van >:)
Hoop ik nie, maar bedankt voor jullie hulp. Als iemand van jullie nog een id heeft voor die voeding of de proc laat het me hore!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 08:46:
Okay ik zal het vrijdag ff probere. Als er wat op fikt maak ik er pics van >:)
Hoop ik nie, maar bedankt voor jullie hulp. Als iemand van jullie nog een id heeft voor die voeding of de proc laat het me hore!
wil niet graag in herhaling vallen... maar toch ;)
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 00:31:
mwa 1 casefan (Antec clear transparent 80x80 met 3 blue leds (zie me icon) als intake en zorg dat ie de lucht van beneden naar boven verlaatst en dat de lucht onderweg lang je procc / pcu stroomt en je zult geen problemen hebben ;-)

als je in me signature op specs klikt vind je er een grotere foto

edit:
*zal ff wat klikwerk besparen*

[afbeelding]

Verwijderd

:D
Pagina: 1