Ik heb dus een netwerkje aangelegd tussen een antieke compaq (zon gaar plat ding da nergens meer werkt) en een wa nieuwere. Alles leuk en aardig behalve dat de op de 1e plaats gekochte netwerk kaart nie wil werken in de ouwe compaq. Nou ikke bij da ik nog een 10/100 3com heb liggen die wel wil werken. Nou het netwerk werkt dus. Ikke sygate erop gezet, alles lijkt nog goed te werken.
Maar nu komt het, het internet werkt maar een halve sec ofzo en dan stopt ie. Dus alleen gigantisch simpele sites werken
. Iemand enig idee hoe het komt? Tis btw Chello internet. En een conflict tussen de kaarten is het volgens mij nie want Bestanden versturen via het netwerk werkt wel. Op allebij de pc's staat Win ME (nie mijn keuze maar zijn ook nie mijn pc's.
Geen hub en 1 ip van chello.
de nieuwe pc in het netwerk heeft directe toeging tot internet
p.s dit moest ik posten van een gast uit me klas die had alleen een hotmail adres
Maar nu komt het, het internet werkt maar een halve sec ofzo en dan stopt ie. Dus alleen gigantisch simpele sites werken
Geen hub en 1 ip van chello.
de nieuwe pc in het netwerk heeft directe toeging tot internet
p.s dit moest ik posten van een gast uit me klas die had alleen een hotmail adres