Toon posts:

DirectX 8.0?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
FF een lijstje vragen over directX 8.0:
* Wanneer komt ie nou een keer uit de betastatus?
* Is het aan te raden om de beta te installeren?
* Waar kan ik de beta dloaden?

THX in advance

Verwijderd

ik heb die beta al een tijdje draaien zonder problemen. Maar heb dan ook een dermate oud 3D kaartje erin hangen (Riva 128ZX) dat ik momenteel weinig aan 3D doe. Maar Quake, Unreal en Deus Ex werken allemaal. Volgens mij heb ik um gedownload via een post of tweakers.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 15:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Verwijderd

Topicstarter
THX allebei
kga hem nu ff proberen

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Als het goed is is de Final Dx8 er met een week of 2, ik las ergens dat iemand nog een buggie had maar microsoft kon hem niet meer verwerken omdat ie al bijna uit was.

We wachten af, heb net ook RC1 bij Zoiah vandaan gehaald.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Let wel op direct x 8 valt dus niet te deinstaleren; als er iets fout gaat, of het niet goed werkt, kan je dus wel mooi opnieuw windows installeren.

Edit

Dx8 kan je vast wel ophalen op de website van ome bill, heb je ieg de laatste versie

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Met die RC1 en RC0(?) is bij mij niets foutgegeaan hoor. Er zijn ook een aantal programma's waarmee je wel kunt proberen te de-installeren, maar of dat dan lukt is een tweede.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Let wel op direct x 8 valt dus niet te deinstaleren; als er iets fout gaat, of het niet goed werkt, kan je dus wel mooi opnieuw windows installeren.[/quote]Oh jawel, er is een un-installer voor DirectX, en die werkt ook nog!
Pagina: 1