- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark
heb jij al een ontwerp voor je koelblokje ??
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Ter info van hun
De koperen plaat 300x300x6 mm gaat kosten € 52,00 totaal netto Excl BTW
De koperen plaat 400x300x2 mm gaat kosten € 24,00 totaal netto Excl BTW +
=========================
Totaal € 76,00 Excl BTW
Totaal € 90,44 Incl BTW
Verwijderd
Verder heb ik het vermoeden dat Staalmarkt en Hemimex een beetje 2 handen op 1 buik zijn, dus als de een het niet heeft en de ander wel, dan kan het nog goed zo geregeld zijn.
Wat ben je dan ongeveer voor een blok van 60x80x10 kwijt?Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 10:06:
Ik meen dat Staalmarkt wel aan particulieren levert. Eventueel kun je Hemimex in Rosmalen nog eens proberen; die hebben ook wel het een en ander. Hemimex leverde ook aan mij, als particulier.
Verder heb ik het vermoeden dat Staalmarkt en Hemimex een beetje 2 handen op 1 buik zijn, dus als de een het niet heeft en de ander wel, dan kan het nog goed zo geregeld zijn.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Iemand nog liggen in zijn oude timmerschuur??
This can no longer be ignored.