Toon posts:

nieuw pc heel goedkoop doen of niet ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan dit kopen met garantie op alles (1 jaar) behalve op de vid kaart maar die is toch alleen voor server

Moederbord : K7S5A 69 €
CPU : XP1900 + 90 €
Geheugen : 512 Mb DDR PC 2100 120 €
Videokaart : Geforce 2 MX 200 32 15 €

totaal 294 €

moet ik dit doen of niet
ik bedoel is dit een goed moederbord enz ?

Verwijderd

Moederbord en CPU en geheugen zijn OK.
De videokaart is een stuk minder, maar voldoende als je geen 3D-games speelt.
Speel je wel 3D-games, neem dan een Geforce4 MX440 of hoger(afhankelijk van je eisen en budget)

• MDA
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-10-2023

MDA

Lijkt mij een goede deal.

Top of the line compu stuff is best leuk maar vaak zijn geld niet waard, volgende maand is er zo weer iets snellers en baal je dat je zoveel hebt uitgegeven. Middemoot spul is vrijwel altijd o.k.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
de prijzen vallen mee .. is het gebruikt dan omdat je het zeker wilt weten :?

Verwijderd

waar als ik vragen mag

• MDA
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-10-2023

MDA

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 22:15:
Speel je wel 3D-games, neem dan een Geforce4 MX440 of hoger(afhankelijk van je eisen en budget)
zie eerste post:
Ik speel ook altijd 3D games op mijn server })

Verwijderd

MDA schreef op 09 september 2002 @ 22:18:
[...]

zie eerste post:
Ik speel ook altijd 3D games op mijn server })
ik wel en ik heb ook zo`n geforce mx 400 kaartje voor win meer als zat en gta 3 werkt ook gewoon 1024x768

• EnRaged
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-01-2022

EnRaged

rijdt met Joe Bar Team Spirit

Moederbord is prima, maar die is nieuw dus ook € 69,-. En als je 'm dan nieuw koopt, kun je net zo goed de K7S5AN kopen , die heeft on-board LAN en is € 6,- duurder.
De andere prijzen zijn heel gunstig, zou het zeker doen! VGA kaartje is niet alles, maar voor € 15,- moet je niet klagen, maar doorsparen voor een betere (als je dat nodig vind tenminste, ik doe het ook nog op een TNT2 32MB).

Overtuigingen zijn gevangenissen.................................................. Specs: een Duron 650@800 in een gemod kastje, een P-100 in een Panasonic videorecorder gemod enne.... 90PK op 2 wieltjes voor d'n echte snelheid.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar die gforce is voor server mijn oude pc omdat ik die p3 die ik nu heb in een andere kast pleur dan
maar ik moest gewoon weten of dat mobo een beetje een redelijke was omdat ik die niet ken
o trouwens wat kost een xp cooler eigenlijk :D die kon ik er niet bij krijgen omdat hij er geen meer had
ik krijg deze spullen van een jongen bij mij op school die via zijn stage plaats (heel grote korting krijgt) en dus voor zich zelf dat koop "" en dan aan mij door verkoopt

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 22:40:
ja maar die gforce is voor server mijn oude pc omdat ik die p3 die ik nu heb in een andere kast pleur dan
maar ik moest gewoon weten of dat mobo een beetje een redelijke was omdat ik die niet ken
o trouwens wat kost een xp cooler eigenlijk :D die kon ik er niet bij krijgen omdat hij er geen meer had
ik krijg deze spullen van een jongen bij mij op school die via zijn stage plaats (heel grote korting krijgt) en dus voor zich zelf dat koop "" en dan aan mij door verkoopt
kijk voor cooler prijzen of andere prijzengewoon in de pricewatch op www.tweakers.net >:)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:56

Opa

Nu Multifocaal!

Geheugen en CPU zijn zonder meer billig, Mobo redelijk billig. Ik heb de Eagletech versie ervan geïnstalleerd en was blij verrast door de mooie installatieroutines van de Chipset drivers van SIS. Uit de kunst.

Ik zou zeggen Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~heijx/thumbup.gif

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

je kan ook gewoon ff zoeken , er zijn veel meer ECS probleem topics geweest dan EPox ASUS Abit etc. Wees zeker van wat je koopt als je er weinig verstand van hebt wil het welles misgaan, kanje rest van de n00bs joinen op GoT :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

koeler pak hem beet omgeveer 10-30 euro ligt er aan wat voor een je wil en hoeveel geluid.

>Systeemspecs<

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Koop je die MX200 tweedehands?

Verwijderd

Niet gek voor een zacht prijsje, maar idd de videokaart is niet echt up to dat wanneer je er een gamestation van gaat maken.Maar ik meen me te herinneren dat je zei dat het voor een server bedoeld was? iig voor een server maakt die vid kaart geen ene nuttin uit en als je er andere dingen mee gaat doen dan ja denk aan je vid kaart, voor de rest prima systeem.

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Mary Wana schreef op 10 September 2002 @ 00:39:
je kan ook gewoon ff zoeken , er zijn veel meer ECS probleem topics geweest dan EPox ASUS Abit etc. Wees zeker van wat je koopt als je er weinig verstand van hebt wil het welles misgaan, kanje rest van de n00bs joinen op GoT :)
Maar er zijn ook zeker 10 keer zoveel exenplaren van verkocht !!!!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
En koop deze cooler,
http://www.tweakers.net/pricewatch/29477
Super stil en koelt ook heel goed, echt een aanrader !!

Verwijderd

Ja, lijkt me wel wat >:)

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Typ eens in bij www.google.nl: review ECS K7S5A .... dan krijg je heel wat meer informatie over het mobo...

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

Pagina: 1