Geheugenmerken zijn verwarrend, wat is nu toch de 'juiste' ?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier (belgie, Antwerpen) kan ik zowel Apacer als Twinmoss als Samsung kopen.
Corsair valt te bestellen.

In prijs is me dit (duurste bovenaan)

Apacer & Corsair
Twinmoss & Samsung

Maar qua compatabiliteit zie ik Corsair als winner. En Apacer wordt hier evengoed aangeprezen en verkocht met 10-jaar garantie. Corsair is ook 'goed' zegt men me hier, maar staat niet op de prijslijst, moet bestelt worden en heeft 'leveslang' garantie aldus de website.
Niet daar echt op afgaan, maar als je pc3200 512mb stickie wilt kopen is het wel interessant dat dat wat compatibel is in die mate dat het werkt.
De corsair en Samsung zoudne alleszins goed werken met ASUS P4S8X (SIS648-chipset).

Bedoeling is om dit geheugen (pc3200 512mb) te kopen, en stabiel op 2-5-5-6 1T te draaien, 200mhz effectief! (Corsair heeft hier geheugen dat perfect in slaagt, en Twinmos haalt met PC2700 als overclock ditzelfde lees ik).

Maar dat is allemaal mooi en wel, maar als ik nu eens iemand anders vraag, en liefst zoveel meningen, is het duurdere prijskaartje van de twee koplopers het waard? Is er een oc-favoriet onder deze? Gaat jou voorkeur uit naar één van deze of een duo?

Wat dan ook, vertel eens.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Mijn ervaring met Asus en Samsung zijn niet zo goed. Apacer daar in tegen wel. En een levenslange garantie daar maak ik toch geen gebruik van mijn hele leven lang, tien jaar hal ik denk ik niet eens. Dus ik zou voor de Apacer gaan.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Gebruik de search en lees eens wat topics door ;) Merk ervaringen zijn erg vaak voorbij gekomen, met name Samsung DIMM's blijken het erg goed te doen. En als ik naar dit topic kijk kan de juiste Twinmos DIMM er ook wat van Twinmos/samsung DDR400@DDR475

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.