[Voeding] Win XP reboot na afsluiten

Pagina: 1
Acties:

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Topicstarter
Hey, ik weet niet of dit al eerder voorbij is geweest, maar ik heb de search gedaan enzo, ik heb sinds kort een q-tec 450 watt voeding in mun bakkie hangen en als ik in XP afsluiten kiest gaat ie spontaan rebooten op het punt waar dus normaal gesproken een oase van stile zou moeten onstaan :(

Specs staan wel in mun sign (het is de eerste bak, de XP1900+)

Iemand hier ervaring mee? Alles op mobo lijkt goed te zijn en met mijn vorige twee voedingen (noname 300 watt en chieftec 350 watt) ging alles perfect.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

ik denk dat je met een software probleem zit hoe gek het ook zaal klinken
mocht je easy cd creator op je systeem hebben dan er af hallen en op nieuw installeren

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Topicstarter
Ik heb EasyCD Creator er dus niet opstaan, bagger programma trouwens :) De echte tweakert ken niet zonder nero, maar daar ligt het dus sowieso niet aan, ik doe ook elke maand een schone install, volgens mij heb ik dat trouwens nog niet gedaan met deze nieuwe voeding er in, dus dat zal ik wel eens proberen maar ik deze machine nu eerst voor school erg hard nodig

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

easy cd creator is berucht om deze afsluiten problemen dus zo doen de kom ik daar mee
uit eigen ervaring met afsluiten problemen

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Topicstarter
jah tuurlijk, logisch, alles dat misschien helpt moet geprobeerd worden :) Maar ik vermoedt dat het hardwarematig is, maar ik zal binnenkort (herfst vakantie ofsow) sowieso ff een schone install XP doen, ik moet ook nl. nog ff XP Pro kopen op school >:) SLB Licentie...

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lees de spits van vandaag, staat in hoe je het moet oplossen... ;)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Topicstarter
hmmm, ik heb niet de spits van vandaag om eerlijk te zijn... zal wel ff op spitsnet kijken ;)

edit

staat niks op... zou je zo vriendelijk willen zijn om de Sp!ts even over te tikken? >:)

alleen het artikel is ook goed ;)

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Topicstarter
Nou, het is weer gebeurd, ik weet niet wat er aan de hand is, maar hij doet et weer, ik heb de ACPI button uit de hardware lijst gemikt, wat mij betreft mag hier een slotje op :)

Verwijderd

... ook iets wat vaak helpt ... als je bij XP op Opstart instellingen klikt dan dat vinkje weghalen met Opnieuw opstarten bij fout ..
Pagina: 1