Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd
ik denk dat je met een software probleem zit hoe gek het ook zaal klinken
mocht je easy cd creator op je systeem hebben dan er af hallen en op nieuw installeren
mocht je easy cd creator op je systeem hebben dan er af hallen en op nieuw installeren
Ik heb EasyCD Creator er dus niet opstaan, bagger programma trouwens
De echte tweakert ken niet zonder nero, maar daar ligt het dus sowieso niet aan, ik doe ook elke maand een schone install, volgens mij heb ik dat trouwens nog niet gedaan met deze nieuwe voeding er in, dus dat zal ik wel eens proberen maar ik deze machine nu eerst voor school erg hard nodig
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd
easy cd creator is berucht om deze afsluiten problemen dus zo doen de kom ik daar mee
uit eigen ervaring met afsluiten problemen
uit eigen ervaring met afsluiten problemen
jah tuurlijk, logisch, alles dat misschien helpt moet geprobeerd worden
Maar ik vermoedt dat het hardwarematig is, maar ik zal binnenkort (herfst vakantie ofsow) sowieso ff een schone install XP doen, ik moet ook nl. nog ff XP Pro kopen op school
SLB Licentie...
Lees de spits van vandaag, staat in hoe je het moet oplossen...
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
hmmm, ik heb niet de spits van vandaag om eerlijk te zijn... zal wel ff op spitsnet kijken 
edit
staat niks op... zou je zo vriendelijk willen zijn om de Sp!ts even over te tikken?
alleen het artikel is ook goed
edit
staat niks op... zou je zo vriendelijk willen zijn om de Sp!ts even over te tikken?
alleen het artikel is ook goed
Nou, het is weer gebeurd, ik weet niet wat er aan de hand is, maar hij doet et weer, ik heb de ACPI button uit de hardware lijst gemikt, wat mij betreft mag hier een slotje op
Verwijderd
... ook iets wat vaak helpt ... als je bij XP op Opstart instellingen klikt dan dat vinkje weghalen met Opnieuw opstarten bij fout ..
Pagina: 1