Ff subtiel schopje
Ik wil dus ook een Logitech Quickcam Pro 4000 aanschaffen, maar had nog wel een paar vraagjes:
-
Hoe is het beeld bij weinig licht en ziet de CCD infrarood licht?
Komt er min of meer op neer dat ik in het bijna donker ook graag wat wil zien als het mogelijk is. Lijkt me wel handig voor bijv. lanparties.
-
Wat zijn de technische specs?
Technische specs zijn zo goed als nergens te vinden op internet. Waar zijn deze te vinden? Het is leuk dat er zoveel onzinnige 'features' bijzitten, maar hoe zit het met de techniek?
-
Hoe is de Logitech support?
Niet dat ik van plan was die nodig te hebben, maar als ik eens een drivertje nodig heb oid.... Mijn eerste indruk is dat Logitech's support echt zuigt (geen losse drivers, dagenlang website onderhoud, enz). Zit ik er naast en zijn ze tijdelijk zo slecht of is dat altijd zo?
-
Hoe groot is het verschil in beeldkwaliteit met de Quickcam Zoom?
Gewoon benieuwd of dit een goedkopere optie is.
Dat was het qua vragen dacht ik wel weer

Nog ff over dat USB 2.0 verhaal hierboven; volgens mij zit je ernaast Toink. Op de Logitech site heb ik na veel zoeken eindelijk wat over de USB aansluiting kunnen vinden (zie er tegenwoordig maar eens achter te komen wat er bedoeld wordt met "Aansluiting: USB". Wordt hier USB 1.1 mee bedoeld? 2.0? full speed? high speed? enz...). Een quote van Logitech: "The USB QuickCam cameras support the USB Specification 1.1". Als de Pro 4000 echte (high speed) USB 2.0 ondersteund, dan zou dat toch echt wel vermeld zijn!
Btw, heeft er nog iemand een shot gemaakt met de Pro 4000, want de bovenstaande pics doen het niet meer (wat op zich wel logisch is gezien de datum hehe)
edit:
Ff wat verduidelijkt
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 09-04-2003 10:42
]