Vorige week maandag en dinsdagavond was er lange tijd storing. De inlogserver accepteerde de usernames en passwords niet. Vanavond was het zojuist weer zover. Weet iemand of Wanadoo Cable (via Casema hier in Amstelveen) nu slechter aan het worden is? Ik heb nl. niet eerder zo vaak storingen mee gemaakt binnen een week en zit er echt over te denken over te gaan op ADSL want daar had ik dit soort dingen niet.
Zelfde Probleem hier, ik kan niet inloggen en krijg dan fout 718... Ik weet niet waar ze mee bezig zijn, ik dacht eerst namelijk dat het aan het slechte weer zou kunnen liggen maar ik heb zo mijn tijwels nu
Het zou handig zijn als je aangaf welke vorm van Wanadoo Cable jij/jullie gebruiken....
Check de nieuwsgroep casema.announce even, staat in dat er gisteravond wat probleempjes waren....
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik probeer net te kijken in die nieuwsgroep maar ik kreeg geen berichten, wel weer in nieuwsgroep casema algemeen maar daar staat niks over de storing in. Wat was er precies aan de hand, kan je aangeven wat er in stond?
*schopje*
Bij mij moeder in den haag (scheveningen) is het sinds een week tussen 8 en 10 uur 's-avonds geen internetverbinding, mail enz.
het inloggen (maken van de "dial-up") gaat goed zonder foutmeldingen. Op de site van wanadoo staat niks. Meerdere mensen opgeving den haag hier last van ?
Bij mij moeder in den haag (scheveningen) is het sinds een week tussen 8 en 10 uur 's-avonds geen internetverbinding, mail enz.
het inloggen (maken van de "dial-up") gaat goed zonder foutmeldingen. Op de site van wanadoo staat niks. Meerdere mensen opgeving den haag hier last van ?
...
Ik woon zelf in Den Haag maar ik heb al maanden geen storingen meer gehad gelukkig.
Heb er wel last van dat als ik me verbinding niet handmatig afsluit dat ik dan het eerst komende uur niet meer kan inloggen.
Heb er wel last van dat als ik me verbinding niet handmatig afsluit dat ik dan het eerst komende uur niet meer kan inloggen.
PVOutput 11x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Hier in Nootdorp ook nergens last van, hoor van 1 iemand dat hij ook dezelfde klachter heeft als wat jij beschrijfd
[ Voor 3% gewijzigd door De_Koele_Man op 01-03-2003 20:36 ]
Meh!
Ik heb de laatste week alleen last gehad van een hoge ping tijdens het gamen...
Dit heb ik meegemaakt met wanadoo premium.
1. Omzetten van standaard basic abbo naar premium duurde meer als een maand.
2. Werd voor meer als een week om de 5 min gedisconnect
3. 1,5 week lang hoge ping bij het online gamen. (als 3 keer meegemaakt. Dus 3x 1 week)
4. niet kunnen inloggen voor een tijd
En ik vind het terecht dat ze nu eens komen met een verhoging van de downloadsnelheid. Ter compensatie van als die klote technische storingen.
Dit heb ik meegemaakt met wanadoo premium.
1. Omzetten van standaard basic abbo naar premium duurde meer als een maand.
2. Werd voor meer als een week om de 5 min gedisconnect
3. 1,5 week lang hoge ping bij het online gamen. (als 3 keer meegemaakt. Dus 3x 1 week)
4. niet kunnen inloggen voor een tijd
En ik vind het terecht dat ze nu eens komen met een verhoging van de downloadsnelheid. Ter compensatie van als die klote technische storingen.
[ Voor 75% gewijzigd door Alpha-sphere op 01-03-2003 20:45 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ik heb al enkele weken last van een ping die hoger is dan normaal, redelijk irritant zeg maar.
Normaal zat ik op ~25 ms naar nl sites, nu op ~40-50 ms
Normaal zat ik op ~25 ms naar nl sites, nu op ~40-50 ms
ik heb wanadoo premium in delft, maar heb de afgelopen weken geen enkele storing mee gemaakt. de laatste maanden trouwens niet.
Hier in Utrecht met broadband basic ook nergens last van. Je moet gewoon zorgen dat je verbinding houdt, dan hoef je niet steeds in te loggen en is de kans op fouten kleiner. Verder heb ik ook nog nooit een storing meegemaakt, alleen is het wel irritant dat als de verbinding uitvalt door bijv. stroomstoring je >20 minuten moet wachten voor je weer opnieuw kan inloggen
Als ze die periode nou is ff wat korten maken...
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
M'n hardware router regeld alles dus ik heb constant verbinding. connection time op dit moment is 471:09:34 (bijna 20 dagen). En het is inderdaad irri dat je na een stroomstoring of whatever 20 min niet kan inloggen. Heb weleens gehad dat m'n moeder de stekker van de modem eruit trekte 5 min voordat ik een War had met Tactical Ops.alwinh schreef op 02 maart 2003 @ 11:58:
Hier in Utrecht met broadband basic ook nergens last van. Je moet gewoon zorgen dat je verbinding houdt, dan hoef je niet steeds in te loggen en is de kans op fouten kleiner. Verder heb ik ook nog nooit een storing meegemaakt, alleen is het wel irritant dat als de verbinding uitvalt door bijv. stroomstoring je >20 minuten moet wachten voor je weer opnieuw kan inloggen![]()
Ja hoor!!!!!! het is weer LAG tijd hier in het centrum van Den Haag. Heb weer eens een ping van ongeveer 400 tijdens het gamen. 4de keer al.. beter gaat het nu niet weer een week duren voordat het over is. Bellen heeft toch geen zin want die helpdesk figuren weten toch geen ene zak.
andere mensen in Den Haag hier last van?
andere mensen in Den Haag hier last van?
ow ja da's ook lekker --> vrouwen.....Alpha-sphere schreef op 02 March 2003 @ 13:40:
[...]M'n hardware router regeld alles dus ik heb constant verbinding. connection time op dit moment is 471:09:34 (bijna 20 dagen). En het is inderdaad irri dat je na een stroomstoring of whatever 20 min niet kan inloggen. Heb weleens gehad dat m'n moeder de stekker van de modem eruit trekte 5 min voordat ik een War had met Tactical Ops.
Het is me trouwens nog nooit gelukt een uptime van meer dan 3,5 week te halen want dan is wanadoo of mijn router wel ff zo vriendelijk om de verbinding te verbreken en de teller weer op 0 te zetten. (gelukkig merk ik daar verder niks van omdat het maar <1 sec is)
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Verwijderd
lag er zaterdag of zondag dacht ik een half uur ofzo uit... Ze zijn overigens de snelheid aan het verhogen misschien is dat de reden dat het (en de komende tijd) enigzins brak is...
de komende tijd? het is bij mij nooit echt super geweest... is het niet de ping dan is het wel weer iets anders. Wat is dat met die kabel internet providers en hun datalimiet? Heb je eindelijk een snelle verbinding kan je er niks mee omdat je anders je limiet overscheid
Bij wanadoo is 4 gig per maand de limiet
ik download er wel 5x zoveel maar ze hebben nog nooit wat gezegd bij mij. Beter blijft dat zo.
Pagina: 1