Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

de moderators haten mij ofzo ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
elke keer als ik een reactie post bij een artikel, krijg ik altijd minpunten!!!

en dan is er een ander
ik QOUTE ff :

"HAHAHAHAAAAAAAA AMD RULEZZZZ
beoordeling : 2 (grappig)"

geez man! Ik reageerde een keer serieus op dat artikel over die gekelderde intel aandelen, waarin ik zei dat het niet speciaal is dat een aandeel keldert en dat er nog genoeg reden was om intel te kopen !

Ik krijg dan : beoordeling -1!!!!!!!!!!!

dan is er 1 of andere p33p die zegt :
"tja het is gedaan met intel!"
beoordeling : 1 (inzichtvol)

andere vertellen onintelligente dingen en krijgen 2 punten... en ik krijg altijd min punten....................
serieus, ik vind dit zoooo ontzettend lame / zielig!

-een zeer geergerde shrap

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
even wat linkjes aub
(klik op de scores bij de reacties)

dan doe ik er wel wat aan want het deugt idd nie.

Verwijderd

Topicstarter
dit is iig 1 van ze :

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13373&t=

is al weer een tijdje terug...hmm nu zijn het opeens 0 ? grr :/

edit:

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13908&mode=thread&ParentID=200448&niv=-1

-1! en ik lieg niet eens!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik zie nu waarom je altijd -1 krijgt: dat is je beginscore! je hebt een negatief karma, waardoor je posts standaard op -1 komen. Ze moeten dan eerst omhoog gemod worden. Ze worden zeker niet naar beneden gemod, want dat kan niet.
Het is wel lullig voor je ja, want als nu een post van je ongemod blijft (en dus op -1 blijft) ga je steeds verder omlaag.
Ik raad je daarom aan voortaan maar wat vaker hier linkjes naar je posts te plaatsen zodat we ze omhoog kunnen tillen.

Maar aan de andere kant moet ik ook zeggen dat je meestal niet zomaar een negatief karma krijgt. Dan zul je toch ook wel wat trolls/flamebaits geplaatst hebben. Maar als je je leven betert en voortaan normale dingen plaatst wil ik best meehelpen je weer naar 0 ipv -1 te krijgen.

(Wat moet ik trouwens met die 1e link? Heb je niet wat gerichtere?)

Verwijderd

Topicstarter
al die drukte om nix :(

ik heb 1x keer in 1 van die intel vs amd discussies /offtopic gezegt dat ik jarig was :) maar dat was omdat de discussie zooooo hevig was... das niet kwaad bedoelt....

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

ff voor de duidelijkheid voor Sharp.
Er is dus geen sprake van een moderator-clan. Aangezien iedereen kan modereren kan bij wijze van spreke zelfs je buurman naar beneden gooien. Het gaat allemaal vrij anoniem. Ik moet dan wel zeggen dat het soms niet al te best gemodereerd wordt, maar daar kunnen moderators ook niet veel aan doen.

Tja, als je je verjaardag specifiek meld, ik kan je dan wel gaan feliciteren, maar het punt is wel dat het niet in een nieuwsposting thuishoort. Omhoog gaat het dan dus niet.
Ik hoop echter dat je spoedig een positief karma hebt en een zinvolle bijdrage kan leveren aan nieuwspostingen :).
Pagina: 1