Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CD-Spelers kwijt uit XP pro

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan opeens mijn cd-speler en brander niet meer vinden. Het heeft gewerkt en het werkt nog steeds wanneer in dualboot met win98SE.

Ze staan met een uitroepteken in de systeemconsole. Bij het herinstalleren van de drivers komt ie weer terug met de zelfde fout (uitroepteken)

Ik heb al gezocht naar drivers op de site van makers van de CD-spelers maar dat is allemaal plug and play.

Het kan zijn dat het misgegaan is met het installeren van een oude (meegeleverde) versie van Easy CD Creator. (Die niet werkt omdat hij niet compatibel is met XP)

Hoe kan ik dit oplossen. (ik kan dus niet bij de cd komen)

Gaarne reactie, met indien mogelijk een kopie in mijn mailbox

Klaas Jan

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

donders lees de faq wil je..
er staat heel uitgebreid wat je moet doen om dit probleem te verhelpen.

en we zijn geen helpdesk doe naar je mailbox mailen.

klinkt wat bot misschien maar dit is echt een zoek vraag.

suc-6-

edit: hier heb ik het dus over: XP faq

en de faq is echt een aanrader, er staat erg veel in! ook over XP.

http://www.NUiPhone.nl/

Verwijderd

Hij is dus helemaal weg uit je verkenner begrijp ik? Als dat zo is zou je kunnen proberen om de kabels er uit te trekken (uit je cd-romspeler welteverstaan :)), keertje rebooten, zooi weer afsluiten, kabels er terug in en weer rebooten.

Kijk eens wat ie dan doet... en verder is het ook niet buitengewoon verstandig om software te installeren die niet compatible is met het besturingssysteem wat je gebruikt, dat is vragen om problemen...

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Wat heb je zoal gedaan :?

Daarnaast: lees de FAQ Windows Operated Systems - FAQ en dan met name XP faq

Daarnaast: Windows Operated Systems - Policy

En de groetjes zie Begroeting onder posts & replies en deze is zeer handig voor een lang leven op GoT [FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ] :P

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk eerst maar even in de FAQ, mocht je er dan nog niet uitkomen, gebruik even de search.
Dit is namelijk veel vaker behandeld :)

XP ziet mijn cd-rom speler(s) niet?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.