Toon posts:

[XP] Explorer en My Documents

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Blackd, maar in door jouw gegeven link (waar ik beter naar moest zoeken... :) ) staat dus geen oplossing voor mijn probleem.

Explorer opent automatisch éénmalig de map My Documents bij het opstarten van XP Pro /SP1.

Wie heeft een idee?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Staat er iets in 't opstartgebeuren van XP?
Start -> Run -> msconfig

OS aan titel toegevoegd, zie Windows Operated Systems - Policy

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 19:52:
Sorry Blackd, maar in door jouw gegeven link (waar ik beter naar moest zoeken... :) ) staat dus geen oplossing voor mijn probleem.

Explorer opent automatisch éénmalig de map My Documents bij het opstarten van XP Pro /SP1.

Wie heeft een idee?
Hoe bedoel je eenmalig? En heb je al gescanned met AdAware?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het weer 's gecheckt, en alle opstart proggie's nagegaan, maar daar zit het niet.
Ook na een controle met AdAware is de euvel niet verwijderd.

Als je met je rechter muis op de ikoon "My Documents" klikt, en kies voor "Explore", krijg je wat ik éénmalig bij het opstarten heb.

Ik heb tot nu toe alle bestanden in de root bekeken, de ini's en verschillende .inf's.
Toch lullig om voor zoiets je hele Windows opnieuw te installeren... :(

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[rml][ WinXP] My Docs opent bij boot[/rml]
Ik kan zo snel even niets anders vinden, meeste topics die die combinaties hebben van sleutelwoorden gaan over het veranderen van de directory waarin de verkenner/explorer moet beginnen.

Wellicht dat in genoemd topic de oplossing staat, hoewel je met msconfig natuurlijk wel redelijk alles bent nagelopen ;).