Ik heb vandaag me laptop voor school binnen. En nu wil ik mijn kabel delen zodat ze allebei tegelijk op inet kunnen. Maar op de laptop zit XP home en op me normale ME. Maakt dit uit????
moet het perse met een router/server ertussen?? kank nie gewoon een 2e netwerkkaart in me normale stoppen en vandaar een kabeltje naar me laptop??
Verwijderd
Jawel, dan stel je in dat je laptop verbinding moet maken via het ip van je vaste pc.Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 19:39:
moet het perse met een router/server ertussen?? kank nie gewoon een 2e netwerkkaart in me normale stoppen en vandaar een kabeltje naar me laptop??
... mbv WinRoute Pro op je vaste compu.
Ik zie op de pricewatch dat de gemiddelde hardware router rond de 100 euro zit. Dus het wordt denk ik een software router. Heeft iemand hier tips over?
Ik heb nu toch zowiezo twee netwerk poorten op me vast nodig nietwaar?? dus zowiezo een extra netwerkkaart regelen
Ik heb nu toch zowiezo twee netwerk poorten op me vast nodig nietwaar?? dus zowiezo een extra netwerkkaart regelen
Verwijderd
Ja, 2 netwerkkaarten in de PC en 1 in de laptop.
En een UTP kabel.
Alleen zijn er 2 types. Crossed (oranje) en niet crossed (rood, blauw, groen, geel) en ik vergeet steeds welke je moet hebben
En een UTP kabel.
Alleen zijn er 2 types. Crossed (oranje) en niet crossed (rood, blauw, groen, geel) en ik vergeet steeds welke je moet hebben
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()