Toon posts:

Postings uit het themaforum 'politiek'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn de postings uit het themaforum 'politiek' (u weet wel, voor en tijdens de verkiezingen) nog ergens te achterhalen, of zijn die niet meegemigreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 11:21

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

In ieder geval bestaat forum 49 niet en zijn de topics niet geïndexeerd, dus het lijkt er inderdaad op dat het themaforum niet is meeverhuisd naar React...

* odysseus vindt dat toch wel jammer.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch moeten de topics ergens in SG en NSTM staan. Voor de verhuizing stonden ze daar volgens mij, en ik kan me niet voorstellen dat er echt posts uit de database verdwenen zijn. Dat durf ik eigenlijk wel uit te sluiten. Ze zijn misschien onvindbaar, maar ze kunnen niet verdwenen zijn.

Ik zal ook eens zoeken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het probleem niet?

Zoek met het trefwoord "fortuyn" in NSTM...

hier staan diverse oud-TF topics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:25

JvS

Ik heb hem zelf ook

zijn dat niet alleen de topics die gemoved waren omdat ze nog actief waren ten tijde van het opheffen van het themaforum? Of zijn ze allemaal gemoved?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:21

MAZZA

Barbie is er weer!

Komt het TF forum nog terug eilijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht dat dat HCC word. Was vorig jaar ook een zeer geslaagd themaforum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 20:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 01:34:
Ik verwacht dat dat HCC word. Was vorig jaar ook een zeer geslaagd themaforum :)

de HCC valt toch niet onder het kopje thema-forum?
Ik kan me iig herinneren dat er altijd wel een hcc forum was rond de hcc dagen, ook toen TF nog niet bestond :)
(geloof dat de Hcc ook een apart forum nummer had, dus niet zo geregeld als bij TF)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh maar toen was er nog geen themaforum. En niemand kan me vertellen dat HCC niet een uitstekend thema zou zijn als het om een hardwareforum als GoT gaat :) .

Overigens: het is het eerste wat bij me opkwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 01:34:
Da's dan eenmalig begrijp ik? Aangezien het idee was om om de zoveel tijd het onderwerp te rouleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er aanleiding is voor een thema forum dan komt dat ja :)
Maar het is al een tijdje geleden dat er sprake was van een thema dat de moeite waard was.

HCC is een apart forumnummer dat open gezet word. Dit kan natuurlijk als thema HCC genoemd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

*Taking notes* Thanks :Y)

HTML prutser? :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 01:22:
Ik zie het probleem niet?
Zoek met het trefwoord "fortuyn" in NSTM...
hier staan diverse oud-TF topics
Het gaat mij om uitspraken van een zeker iemand gedaan op dat forum. Ik wilde mijn geheugen controlleren aan de hand van een fysieke link naar de postings in kwestie. Deze uitspraken hebben een direct verband met een thread nu lopend in W&L. Ik krijg daar de wind van voren terwijl ik wel degelijk gelijk heb. Echter ik kan dat nu niet aantonen, althans niet hard maken, zonder fysieke links naar die postings. :)

Als ze niet beschikbaar zijn: jammer.
Als ze wel beschikbaar zijn: hoe te zoeken in die postings? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Volgens mij zijn al die threads (gesloten?) naar NSTM gemoved en dan moet je dus op de reguliere manieren kunnen zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:25

JvS

Ik heb hem zelf ook

je kan dan het best zoeken met de search van ACM, die vindt wel topics, of ctr-f met "alle topics weergeven" doen ofzo :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het proberen :)

[edit]
Ik vind geen een politieke posting van mezelf terug in NTSM, en ook niet van anderen. Jammer ...
Pagina: 1