iemand iets leuks?
Verschil in dual sided, single sided geheugen. Sommige bordjes nemen enkel bepaalde latjes aan. Kijk es in je handleiding of in de handleiding vanaf de website van je mobo. In de search vind je ook veel topics over dit probleem.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Max. Main Memory: 384MB for 168pin DIMM*3
DIMM Type: 8/16/32/64/128 MB
Heb het moederbord van iemand gekregen, dus heb geen boekje. Dit is alles wat er op de site over staat.
http://www.aopen.com/products/mb/mx3l.htm
DIMM Type: 8/16/32/64/128 MB
Heb het moederbord van iemand gekregen, dus heb geen boekje. Dit is alles wat er op de site over staat.
http://www.aopen.com/products/mb/mx3l.htm
iemand iets leuks?
Verkeerde reactie, maar gebruik de search eens, dit is al vaak genoeg lansgekomen
met monsterboard.nl kom jij er welHeideroosje schreef op 09 september 2002 @ 19:00:
SEARCH!!!! SEARCH!!!! SEARCH!!!! SEARCH!!!! SEARCH!!!!
Hoe vaak moet het nog gezegd worden?????????
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
128MB reepjes zijn er in verschillende chipconfiguraties:
64Mbit met zestien 8Mx8 chips op één reepje
128Mbit met acht 16Mx8 chips op één reepje
256Mbit met vier 16Mx16 chips op één reepje
Jouw moederbord is voorzien van de 440LX chipset en deze kan maximaal 64Mbit reepjes aan. Kennelijk heb je een 128Mbit reepje met 8 chipjes, waarvan dus maar de helft wordt gezien
64Mbit met zestien 8Mx8 chips op één reepje
128Mbit met acht 16Mx8 chips op één reepje
256Mbit met vier 16Mx16 chips op één reepje
Jouw moederbord is voorzien van de 440LX chipset en deze kan maximaal 64Mbit reepjes aan. Kennelijk heb je een 128Mbit reepje met 8 chipjes, waarvan dus maar de helft wordt gezien
eh maby een keer een bios flash ofzo was bij mij aopen ook ik had dna wel niet type wat jij hebt maar bij mij herkende hij ook geen 128 mb alleen 64 na een flash deed hij het wel maar remember flashen op eigen risico niet mijn fout als je fout flashed
mja ik heb een bx mobo (in me oude pc) en die trekt ook niet alles. Wordt vaak ook maar de helft van gezien.
Kan je weinig aan veranderen want je chipset pakt het gewoon niet.
Kan je weinig aan veranderen want je chipset pakt het gewoon niet.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Doe eens een zoek naar 'helft geheugen' onder PMG, dit is al vrij vaak langsgekomen
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()