We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
[SM] > [LA]
Mijn mening: sja, het is en blijft een HK topic.. Je hebt toch nergens problemen, wel? En de niveau in SG is te hoog hiervoor
Mijn mening: sja, het is en blijft een HK topic.. Je hebt toch nergens problemen, wel? En de niveau in SG is te hoog hiervoor
Maar wat is nu het probleem? In de Huiskamer had je het ook gepost en ik neem aan dat het daar nog open is (ik heb geen HK access, dus ik kan het niet checken). Daar is dus ruimte voor reacties. Het topic wat je in OH opent is alleen maar om de mensen zonder HK toegang de pics ook te laten zien. En dat is nu toch gelukt? Als ze willen kunnen ze die dingen bekijken, reageren doen ze maar als ze HK toegang krijgen.
En verder sluit ik me helemaal aan bij BalusC.
Okay, thanx voor de reply's Balusc en ramH
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Maar niet iedereen kan in de HK kijken, zoals je zegt.ramH schreef op 09 september 2002 @ 20:12:
Maar wat is nu het probleem? In de Huiskamer had je het ook gepost en ik neem aan dat het daar nog open is (ik heb geen HK access, dus ik kan het niet checken). Daar is dus ruimte voor reacties. Het topic wat je in OH opent is alleen maar om de mensen zonder HK toegang de pics ook te laten zien. En dat is nu toch gelukt? Als ze willen kunnen ze die dingen bekijken, reageren doen ze maar als ze HK toegang krijgen.
Zoals ik altijd al vond, is de policy hier veel, maar dan ook veel te streng, maar ik heb ook geen behoefte me daar mee te bemoeien (uit angst voor represailles).
Ik zie dat je 23 bent. En ik weet hoe 23-jarigen denken, geheel volwassen dus.
Trek je niks van deze actie aan. Zo is dit forum nu eenmaal, laat je niet ontmoedigen op andere manieren die binnen de naar mijn mening belachelijk strenge GoT-policy vallen topics te openen of te reageren.
offtopic:
Wat doe jij met mIRC op je desktop op de zaak
Wat doe jij met mIRC op je desktop op de zaak
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1