Als ik Counterstrike speel dan heb ik steeds last van om de paar sec. een haperend beeld. Ligt niet aan mijn pc of de drivers.
ik las ergens op internet hoe het kan dat als je:
1) goede fps hebt (99 in CS)
2) goede ping hebt (30 - 60)
3) QoS uit hebt staan
dan nog lag kunt hebben, schijnt aan een instelling te liggen die standaard altijd aan staat. Je kunt hem wel uitzetten maar daarna wordt hij weer ingeschakeld.
Ga naar cstrike.exe of de naam van het spel, rechter muisknop, uitvoeren als.
Je ziet dan zoiets als dit:

Vink het vakje uit waar staat:
"mijn computer en gegevens beschermen tegen ongeoorloofde activiteiten van computerprogramma's"
Dan zou hou probleem opgelost moeten zijn.
Dit werkt dus niet in combinatie met Bv. Gamespy, omdat Counterstrike dan door Gamespy wordt opgestart en je dan niet die ontelling kunt wijzigen van de .exe file.
Mijn vraag:
Hoe kan ik dat nou voor altijd de-activeren? Kan het op internet nergens vinden. Dat meot toch te doen zijn? Andere mensen met hetzelfde probleem? Probeer het eens en post je resultaten.
ik las ergens op internet hoe het kan dat als je:
1) goede fps hebt (99 in CS)
2) goede ping hebt (30 - 60)
3) QoS uit hebt staan
dan nog lag kunt hebben, schijnt aan een instelling te liggen die standaard altijd aan staat. Je kunt hem wel uitzetten maar daarna wordt hij weer ingeschakeld.
Ga naar cstrike.exe of de naam van het spel, rechter muisknop, uitvoeren als.
Je ziet dan zoiets als dit:

Vink het vakje uit waar staat:
"mijn computer en gegevens beschermen tegen ongeoorloofde activiteiten van computerprogramma's"
Dan zou hou probleem opgelost moeten zijn.
Dit werkt dus niet in combinatie met Bv. Gamespy, omdat Counterstrike dan door Gamespy wordt opgestart en je dan niet die ontelling kunt wijzigen van de .exe file.
Mijn vraag:
Hoe kan ik dat nou voor altijd de-activeren? Kan het op internet nergens vinden. Dat meot toch te doen zijn? Andere mensen met hetzelfde probleem? Probeer het eens en post je resultaten.