Heeft Brother HL1230 echt geen USB aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:17
Ik wil een goedkope laserprinter kopen en dacht die in de HL1230 gevonden te hebben. Die staat bij de Makro voor 270 euro incl btw. Nu staat daar dat er geen USB aansluiting op zit en op de brother.nl site staat ook alleen maar Par. Maar dat kan toch niet waar zijn?
Kortom: HL1230 eigenaren, heeft deze printer echt geen USB aansluiting (ik heb al gesearched maar niets gevonden)

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BUF Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

Verwijderd

Neem anders een Samsung ML-1210, bij xenon 215 euro met twee gratis (economy) toners. Ik heb 'm ook sinds vorige week en hij doet het echt perfect. Heeft zowel usb als parallel maar kabels moet je los kopen.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Volgens mij staat dit ding op 'm'n werk, en naar ik me kan herinneren heeft ie idd alleen een parellelle aansluiting...

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:17
Dat is balen. Dan is die Samsung misschien geen gek idee. Thanks

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BUF Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Mja... ik ben zelf niet echt stuk van Samsung printers, tis ook geen merk met veel ervaring in die branche, Brother en HP wel.
Samsung is wel lekker goedkoop, en als je niet al te veel print zul je er vast een goede printer aan hebben :)

Verwijderd

ik zag deze printer ook in de test van www.diskidee.nl staan. daar staan ook de specs in een pdf en excel file. idd alleen een LPT....
http://www.diskidee.nl/hardware/testen/?id=3093
voor zulke prijzen hoef je niet naar de makro.... http://www.perfect-system...asp?productgroep=Printers
Helaas is de Kyocera FS-1010 die ik in mei voor Euro 326..... gekocht heb bijna overal nu ca Euro 460.... anders was dat een goed alternatief geweest met zeer veel meer opties en een veel lagere afdrukkosten en betere kwaliteit. Kijk de test nog eens na.
Pagina: 1