Ik heb op 5 sept. een 24-uurs ban gekregen uit de HK maar vooralsnog blijken die 24 uren nog steeds voort te duren. M.a.w. nog steeds geen access. 
Graag fixen als dat mogelijk is.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Thanx.LuNaTiC schreef op 09 september 2002 @ 18:02:
done
het automatische banscriptje werkt nog steeds niet, vandaar dat je moet mailen om unbanned te wordenMaar dat was de banner vergeten in het mailtje te vermelden.
Je had ook wel wat eerder aan de bel kunnen trekken, dan was het ook opgelost
Verwijderd
heb jij dat nou ook altijd?Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 18:00:
Ik heb op 5 sept. een 24-uurs ban gekregen uit de HK maar vooralsnog blijken die 24 uren nog steeds voort te duren. M.a.w. nog steeds geen access.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq