Toon posts:

Uren duren lang op GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op 5 sept. een 24-uurs ban gekregen uit de HK maar vooralsnog blijken die 24 uren nog steeds voort te duren. M.a.w. nog steeds geen access. :|

Graag fixen als dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

gathering@tweakers.net :Y)

edit:
Jaymz schijnt zich nog al te vervelen en wil graag mailtjes ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

done :)

het automatische banscriptje werkt nog steeds niet, vandaar dat je moet mailen om unbanned te worden ;) Maar dat was de banner vergeten in het mailtje te vermelden.

Je had ook wel wat eerder aan de bel kunnen trekken, dan was het ook opgelost ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LuNaTiC schreef op 09 september 2002 @ 18:02:
done :)

het automatische banscriptje werkt nog steeds niet, vandaar dat je moet mailen om unbanned te worden ;) Maar dat was de banner vergeten in het mailtje te vermelden.

Je had ook wel wat eerder aan de bel kunnen trekken, dan was het ook opgelost ;)
Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 18:00:
Ik heb op 5 sept. een 24-uurs ban gekregen uit de HK maar vooralsnog blijken die 24 uren nog steeds voort te duren. M.a.w. nog steeds geen access. :|

Graag fixen als dat mogelijk is.
heb jij dat nou ook altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 18:05:
[...]
heb jij dat nou ook altijd?

tsjah het is ff niet anders he :P

en mods zijn ook weleens met andere dingen bezig, dus tsjah dan moet je maar ff geduld hebben.

Kan het verder ook niet helpen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 14:50

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou ja, iig afgehandeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps :o :P