Screensaver maken van Powerpoint presentatie

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Bestaat er een converter ofzo die van een Powerpoint bestand een screensaver kan maken, zo ja waar vind ik dat.

Mocht dit niet werken gaan, weet iemand een redelijk makkelijk screensaver programma ?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 20:45

Anton

NetApp Implementation Engineer

Ik weet niet of het werkt, maar je zou het eens kunnen proberen:

In powerpoint kan je een presentatie als het goed is opslaan als uitvoerbaar bestand (.exe) die je ook kan bekijken op computers waar geen powerpoint geinstalleerd is. Ik weet niet precies waar die optie zit, maar het zal vast ergens bij 'exporteren' of 'opslaan als' zitten. Als je dat bestand dan renamed naar .scr dan werkt het waarschijnlijk al... een screensaver is namelijk ook gewoon een uitvoerbaar programma. Nogmaals, ik weet niet zeker of het werkt, maar je kan het proberen.

Ik scrobbel ook audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Ik kan deze optie helaas niet vinden. Wie weet waar die zit. Gebruikte versie van Powerpoint is 2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14335

Ik weet ook niet hoe je er een .exe van kan maken maar misschien kan je mij wel helpen om een bewegende achtergrond in powerpoit te maken majestic.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
zo'n ster ben ik niet in powerpoint, probeer gewoon een animated gif te maken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bats
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-01 11:32
beste mensen

voor een *.exe bestand van powerpunt doe je opslaan als en kies je opslaan als powerpoint presentatie *.pps deze kan je ter aller tijden open of je powerpoint hebt of niet op het moment dat je de extentie veranderd naar *.scr dan werkt de presentatie niet meer

voor zover ik weet is er geen convertor voor powerpoint naar screensaver heb er zelf ook al naar gezocht

je kan wel een screensaver proggie downshaften bij tucows en dan je dia als jpeg invoegen maar dan heb je geen animaties van je powerpunt

mzzl Bats
Pagina: 1