In het midden van boven en onderste zwarte schermrand is er een grijs puntje,is het bij iedere trotse 915+ bezitter opgevallen of is het een special case hier
Dat is hier ook ja , maar het is wel buiten het zichtbaar vlak dus mij stoort het niet 
Ik denk dat het een bevestigingspunt is voor LG hun "tension wire vervanging"
Ik denk dat het een bevestigingspunt is voor LG hun "tension wire vervanging"
woofooo...effe uitademen... nog een vraagje ik vind dat mijn 915Ft+ beetje raar kleur weergeeft, wat is volgens jou het kleur van tweaker forum, blauw/paars/blauwpaars ? Als ik het met IE6.0 balk verglijk dan is die paars naar mijn mening.
Kleuren zijn gewoon aan te passen in het menu, en met de search kan je ook allerlei programmaatjes vinden die je daarmee helpen. Dat grijze puntje onderaan heb ik trouwens ook
De 795FT+ heeft ook witte/grijze puntjes aan de randen voor het geval die vraag ooit nog is langs komt
Op mijn Iiyama VMP 451 is het paars/lilaVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 17:41:
woofooo...effe uitademen... nog een vraagje ik vind dat mijn 915Ft+ beetje raar kleur weergeeft, wat is volgens jou het kleur van tweaker forum, blauw/paars/blauwpaars ? Als ik het met IE6.0 balk verglijk dan is die paars naar mijn mening.
Verwijderd
Ook hier een trotse bezitter van een LG 915+ en ook hier zijn die puntjes zichtbaar buiten het schermvlak.
De kleuren zijn heel helder van een LG Flattron scherm en zouden misschien hierdoor wat anders over kunnen komen van kleur.
De kleuren zijn heel helder van een LG Flattron scherm en zouden misschien hierdoor wat anders over kunnen komen van kleur.
ik zat te denken of mijn monitor coating stuk zal zijn, had namelijk het schermvlak een keertje met gedestileerd water verdund brandspiritus geschoond. Heb elders op de web gelezen zo'n behandeling schadelijk kon zijn... iemand anders zijn mening?
Verwijderd
Ik heb geen witte puntjes (wel de uitermate relaxte LG 915FT+) en de kleuren van GoT zijn idd blauwpaars, maar ik merk nou geen hinderlijk verschil met mijn eerdere monitor (IIyama SJ700)... Prima monitor + heldere kleuren..
Ze zitten niet alleen onder en boven het schermvlak, maar ook links en rechts. Maar dat is idd geen schade, het hoort zo. Volgens mij heeft iedere monitor dat. Geloof zelfs dat m'n tv het ook heeft. Waar het voor is weet ik niet.
[ongein]
Ik zal wel ff een screen schot sturen, kan je zien hoe mijn kleuren eruit zien
[/ongein]
[ongein]
Ik zal wel ff een screen schot sturen, kan je zien hoe mijn kleuren eruit zien
[/ongein]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nee, het beeld is in alle reso's tot en met 1600x1200 super scherp. Wat jij verkeerd heb staan is waarschijnlijkVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 22:37:
is het zo dat het beeld in het midden van 915ft+ scherper lijkt te zijn dan aan de randen bij resolutie van 1280*1024? vooral langs de hoeken.
OSD > Special > Purity
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
waarde 50 op alle 4 hoeken...maar als je bvb naar het woordje 'HELP' op de IE window balk in het midden van de scherm kijkt, dan lijkt die iets donkerder(scherper) van kleur te zijn dan wanneer je hetzelfde woord 'HELP' aan bvb de hoek rechtsboven plaatst.
ligt het aan de monitor of videokaart (GeForce 4)
ligt het aan de monitor of videokaart (GeForce 4)
ehhh dat hoort gewoon op de beeldbuis, als je het beeld kleiner maakt dan verdwijnd het ook gewoon dan zie je het niet meer omdat het niet meer bestraalt wor
Pagina: 1