Droom PC.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• tanzu
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-06-2023
Wat zou voor zo'n persoon als ik, nou een droom pc zijn?

Ik speel veel games en ik werk er professioneel op (webdesign, design, video).

AMD of Pentium, en hoesnel? Op welk moederbord? Videokaart: ATI Radeon 9700? Welk exacte type is dat? Naja, HD, gewoon 100 GB ofzo (maxtor d740x ?). 512 MB ram @ 333? Verder zal het wel lukken qua monitor enzo, ik ben enkel nog onzeker over de geluidskaart en de boxen...

===
OFF TOPIC
Ik weet dat er regelmatig dit soort posts ronddwalen over het forum, maar omdat de hardware zo snel veranderd leek het me toch wel verstandig een nieuwe post te maken... Alvast mijn excuses als het later zou blijken dat er 1 of 2 posts voor mij al exact dezelfde vraag gesteld werd, ik moet dit zo snel mogelijk weten, ik heb momenteel namelijk alleen een computer op mijn werk (niet meer thuis...)

just never give up.

• tanzu
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-06-2023
Ok, sorry alvast Kaj, ik las net je bericht over jou haat van dit soort posts.

just never give up.

Verwijderd

droom pc is altijd het duurste, snelste en het mooiste natuurlijk.. kortom onzinnige topic. Denk volgende keer eerst na voordat je een topic opent, je weet al wat de reactie zullen zijn op dit type topics. :O

/me mede tweakers post hier niet meer
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tanzu welkom op de GOT, lees eerst effe de [FAQ]FAQ[/FAQ] door voor alle regels hier op de GOT

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 13:39
486DX 2 met 32 mb intern geheugen en een 800mb hardeschijf. :p

• freeco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-07 14:25
Intel is tegenwoordig sneller dan AMD, maar ook wat prijziger (snelheid: zo snel mogelijk als je portefeuille kan betalen ;-))
Die nieuwe ATI is ook sneller dan de GeForce 4 4600, maar terug zelfde als hierboven: prijzig
Als moederbord neem ik altijd Asus vanwege de stabiliteit, maar het wordt eentonig: prijzig
RAM: afhankelijk of je Intel of AMD kiest van processor. Het een heeft DDR, het ander RDRAM...
Geluidskaart: op veel moederborden zit er al een vrij goeie onboard, anders van mijn Soundblaster Live ben ik ook best tevreden.
Boxen, sja, ik heb hier nog mijn boxen van m'n 486 staan: Trust van 120 Watt pmpo. Microsoft maakt anders ook degelijke surround systemen...

Er zijn nog zoveel andere goeie zaken hoor.
Als je bij de bekende merken blijft, kan je maar weinig verkeerd doen. Lees wat reviews op bijvoorbeeld www.anandtech.com

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-07 20:08

Nevada

UT

Teckna schreef op 09 september 2002 @ 17:34:
486DX 2 met 32 mb intern geheugen en een 800mb hardeschijf. :p
Had ik dat maar.......... :9

Unreal Tournament '99

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
droom pc is een pc die automatisch sneller wordt hoe langer je hem hebt want dan hoef je nooit een nieuwe te kopen
kortom, de droom pc bestaat "nog" niet

Verwijderd

ik post op het inet met mijn droom pc is super stabiel onder win me zie pecs.

Verwijderd

Daarvoor is er de Tweakers.net Best Buy Guide: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: Editie Augustus 2002

Verwijderd

Let's stop this nonsense..........no offence!
Dit schiet idd niet op.
Over een maand is de helft van wat je hier noemt al obselete

Verwijderd

tegen de tijd dat je je droompc hebt is ie al weer oud |:( :Z

Verwijderd

Nevada schreef op 09 september 2002 @ 17:37:
[...]

Had ik dat maar.......... :9
Heb er nog wel een voor je liggen 100 Euro :P

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:06