Toon posts:

Priority Telecom: Nummermelders ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een profoon PCI-20 en een KPN VitaNova nummermelder.. iemand een flauw idee of deze melders ook werken op het FSK-systeem van priority telecom? (kabel telefonie)

de helpdesk-meneer zei dat het in de gebruiksaanwijzingen stond, alleen die kan ik niet vinden en op het net zie ik zo snel ook niks, al zoek ik misschien verkeerd

danku
wim

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-12 19:39
Titel edit :)

Verwijderd

Topicstarter
ik vind het best :)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-12 02:22

Bergen

Spellingscontroleur

Ik denk 't niet! KPN-melders zijn doorgaans niet geschikt voor 't FSK-systeem. Misschien kun je ergens specs vinden op internet aan de hand van 't typenummer? (staat vast wel ergens op de melder)

• Rattlehead
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-05-2024

Rattlehead

So What?!

De profoon moet volgens mij dan een B-type zijn als die op FSK wil werken en die van KPN werkt zeker niet, die werkt naar ik dacht volgens DTMF.

Check out http://www.getbackonstage.nl

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-12 02:22

Bergen

Spellingscontroleur

FSK is trouwens geavanceerder dan dat andere systeem; FSK kan bijvoorbeeld ook doorgeven of er voicemail is enzo... (envelopje op de melder :P)

Verwijderd

Topicstarter
Rattlehead schreef op 09 september 2002 @ 17:28:
De profoon moet volgens mij dan een B-type zijn als die op FSK wil werken en die van KPN werkt zeker niet, die werkt naar ik dacht volgens DTMF.
hoe zie je of het een b-type is?

• Rattlehead
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-05-2024

Rattlehead

So What?!

Dat moet dan ergens onderop de melder staan of op het doosje ofzo, ik meende dat profoon overal twee typen melders van had, het DTMF (KPN) en het FSK type dat dan aangeduidt wordt met PCI-20B in jou geval.

Check out http://www.getbackonstage.nl

Pagina: 1