Toon posts:

cooler 133

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zo'n oude cooler die op zo'n pentium 133 zit is dat nu echt nodig of mag ik die cooler er ook afhalen?

(zoek nl nog een coolertje voor m'n kast)

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

pentium 133 heeft een koeler niett echt heel erg hard nodig, dus kan er wel af. Alleen een heatsink is voldoende

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ligt er natuurlijk wel aan watvoor heatsink erop zit, en voel dan ook gelijk ff of die heatsink MET fan niet al erg warm wordt :)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:07

Mentalist

[avdD]

Als je een socket 7 mobo hebt even checken of er VRM spul opzit (in de buurt van de socket), die VRM dingen rekenen namelijk op airflow van de cpu koeler of een casefan... En raad eens wat er gebeurt zonder cpu fan...
W3ird_N3rd zei een tijdje terug:

"Auw, HEET!!!"
En je moet er sowieso een vette heatsink op houden, een flinker So370/SoA heatsink doet 't 'm meestal wel.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08 20:13
Hmm, mijn server - PI 233 MMX - wordt gewoon passief gekoeld door zo'n standaard heatsink met pinnetjes. De gemiddelde temp is iets van 33° en staat dag en nacht aan.

Maar groter kan natuurlijk nooit kwaad :)

[ Voor 0% gewijzigd door ShadowrunR op 09-09-2002 18:06 . Reden: paar woordjes veranderd ]

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
nope geen fan nodig, maar ik raad het wel aan.

dikzak

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Search... Deze vraag is al zo vaak gesteld.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.