dion_b schreef op 09 september 2002 @ 19:59:
[...]
Die R9700Pro voor EUR 425 is wel de Club3D versie. Ik heb zo m'n bedenkingen van de kwaliteit van de filters die zij gebruiken in vergelijking met Hercules (waar je nog altijd EUR 459 voor moet neertellen). Ten tijde van de GF256 moest je kiezen tussen de snelste kaart en fatsoenlijke beeldkwaliteit, bij de Radeon zou dat niet moeten hoeven

Je hoeft je volgens mij geen zorgen te maken over de filters. ATi heeft, voor zover ik weet, dit allemaal geintegreerd in de chipset, zodat ze er zeker van zijn dat thirdparty-leveranciers het niet kunnen verknoeien (of iets dergelijks).
En op dit moment is het zelfs zo dat zelfs de Club3D-versie en Powercolor versie gewoon Built by ATi zijn. Alleen de doos is anders, maar van binnen zit er gewoon een echte ATi-kaartje in, zodat je in ieder geval zeker bent van goede kwaliteit filters. De reden is dat deze fabrikanten zelf nog geen kaarten konden leveren, dus stuurde ATi ipv alleen de chips nu de complete kaarten op. Dit gebeurde ook al in de beginperiode met de Radeon8500.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.