Toon posts:

Creative Geforce 256 SDR @ Abit VT6x4 --> AGP 4x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik Windows ME heb geinstalleerd, (en tevens een heleboel instellingen heb veranderd) doet mijn AGP 4x het ineens niet meer. Alle proggies (van Creative) geven AGP 2x aan en vertikken het om hoger te gaan. Terwijl ik zeker weet dat dat vroeger wel kon met mijn de AbitVT6x4 (met VIA chipset, voor meer specs; zie hieronder)

Iemand het zelfde probleem of weet iemand waar het aan zou kunnen liggen?? Ik heb AGP 4x in mijn BIOS keurig aangezet.... Dus misschien is het toch WinME

bvd,

Steven

Verwijderd

Topicstarter
Niemand????

Verwijderd

de nieuwe via drivers zetten ivm met de stabiliteit van via op 4x agp, standaard je agp op 2x.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Het volgende is te lezen op www.geforcefaq.com:

It seems that AGP4X may be disabled because of issues with AGP4X, VIA chipsets and the GeForce2. The registry files below may cause problems if you have a GeForce2.

Nu hebben ze het hier wel over de GF2, maar ik kom hetzelfde tegen met andere nVidia-kaarten dus zou het goed kunnen zijn dat het ook bij die van jou naarvoren komt. Je hebt dan een registeraanpassing nodig om de kaart weer op AGP4x te zetten. Deze registeraanpassing kun je via de volgende link downloaden:

http://www.geforcefaq.com/files/viaagp4xon.reg

Hierna de pc opnieuw opstarten, en dan zou hij weer op AGP4x moet lopen.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik gelijk proberen....

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Vtec, ik kan hem nu weer instellen op 4x....
Pagina: 1