Toon posts:

pc - laptop usb-usb network bridge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een usb-usb network bridge kabel waarmee ik vroeger succesvol 2 pc's aan elkaar gekoppeld heb. Gewoon installatiediskette draaien en klaar. Nu heb ik een pc en laptop met winxp en dezelfde (oude) installatiediskette en werkt 't niet.
Beide pc's geven aan een usb-device te zien, maar herkennen niet dat 't er aan de andere kant een pc aan hangt.
waar kan m'n probleem liggen? Ik kom er niet uit. Moet binnen een dag een hele hoop info van de pc naar de laptop overzetten. Help mij! :'(

Verwijderd

Updaten...?

Verwijderd

Topicstarter
op microsoft en bij google kan ik niet echt ge-update drivers vinden. Weet iemand misschien waar ik xp-drivers voor usb-usb kan vinden?

Verwijderd

Op de site van de maker van het USB-device :)

Verwijderd

Topicstarter
tja.. dat zou mooi zijn, wanneer op de disk of kabel vermeld stond door wie hij gemaakt is. Maar goed.. dat is dus niet zo. :(
Iemand heeft toch wel eens dit probleem gehad?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 17:18:
tja.. dat zou mooi zijn, wanneer op de disk of kabel vermeld stond door wie hij gemaakt is. Maar goed.. dat is dus niet zo. :(
Iemand heeft toch wel eens dit probleem gehad?
je weet toch wel wat je hebt gekocht :?
wat geeft windows aan dat het is? vast wel een merk ofzo, anders moet je je floppy/drivers eens bestuderen, lees dan met name readme.txt als die er is en de inf files, altijd vol info :D

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus het vreemde. In de manual op de disk staat nergens een merknaam. Voor de rest zijn er geen .inf .txt .whatsoever files te vinden. De enige naam die erin staat is: 'usb network cable'.
En nee, ik heb 'm niet gekocht. Ik leen hem van een huisgenoot die geen papieren er meer van heeft.
tis serieus vreemd.

Verwijderd

Nieuwe kopen... zo duur zijn ze niet
Pagina: 1