Raar probleem met datakabel...

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik heb voor een maat van mij een datakabel besteld voor zijn nokia 5510! Nu heb ik die vrijdag binnengekregen en geprobeerd maar wanneer ik zijn telefoon aan doe en hij komt bij het welkomstscherm van zijn 5510 dan gaat ie uit! Wanneer ik zijn kabel aan de mijne (nokia 3310) doe is er niks aan de hand!

Ik heb zelf ook een datakabel en als ik die op zijn 5510 aansluit is er niks aan de hand maar wel bij zijn telefoon dan gaat ie automatisch uit! Ligt het nu aan de gsm of aan de datakabel?

De kabel komt bij stuntprijzen.net vandaan!

Weet iemand hoe dit kan?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb zo geen reden hoe dit kan.

Maar als ik jou verhaal goed lees dan weet ik een hele makkelijke oplossing.
Wissel met elkaar om, dan hebben jullie allebei een werkende kabel voor jullie eigen telefoon. :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Binnetie schreef op 09 september 2002 @ 16:50:
Ik heb zelf ook een datakabel en als ik die op zijn 5510 aansluit is er niks aan de hand maar wel bij zijn telefoon dan gaat ie automatisch uit! Ligt het nu aan de gsm of aan de datakabel?
Dus bij zijn 5510 werkt het wel, maar bij zijn telefoon niet :?
Ik denk dat het aan de gsm ligt, niet aan de 5510. ;)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
haas schreef op 09 september 2002 @ 16:57:
[...]

Dus bij zijn 5510 werkt het wel, maar bij zijn telefoon niet :?
Ik denk dat het aan de gsm ligt, niet aan de 5510. ;)
Raar de gsm is een 5510!

Verwijderd

dat ie wegvalt ligt eraan dat je accu niet goed zit, probeer er een haarelastiekje om de datakabel en de telefoon en dan de accu erop! ( dus dat je de elastiek op het beelscherm ook zit).

Dit werkte bij mij wel, maar ik krijg de datakebel niet aan de praat met de pc. Iemand hier een oplossing voor??

gijoy. O-)

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 22:37
ik heb ook ooit zitten kloten met een 5510 en datakabel.

Alleen ik had een universele datakabel, voor meerdere, ik heb allemaal opzetstukjes meer.

Hij werkte bij mij alleen als ik de telefoon aanzette met alleen het opzetstukkie in de telefoon en dan als ie aan stond aan de telefoon hangen. Maar ondertussen kon ik niets met de telefoon, maar je kon wel plaatjes erin zetten enzo
Pagina: 1