[CM] C-Mod nodig?

Pagina: 1
Acties:

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik moet een nieuwe voeding kopen, maar tegenwoordig hebben die (die betaalbaar zijn) een voeding bovenop de voeding. Heel handig... daar zit het dak van me kast. Dus kan ik die er nu gewoon inzetten of moet ik me case modden?

En zo ja, hoe moet dat?

(Ik ben een case-mod n00b)

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10 07:13

Losha

clear my path motherfucker

een voeding boven een voeding ? bedoel je mischien een redundant?

Verwijderd

VinnieWeiss schreef op 09 september 2002 @ 16:18:
Ik moet een nieuwe voeding kopen, maar tegenwoordig hebben die (die betaalbaar zijn) een voeding bovenop de voeding. Heel handig... daar zit het dak van me kast. Dus kan ik die er nu gewoon inzetten of moet ik me case modden?

En zo ja, hoe moet dat?

(Ik ben een case-mod n00b)
Ik denk dat je een fan bedoelt. Simpel, voeding omdraaien....
Hij hoort namelijk met die 2de fan de warme lucht uit je kast te zuigen, een beetje extra airflow dus.

• Vincentio
  • Niet online
ikke dom, ik bedoel een koeler.

• Vincentio
  • Niet online
Zijn de voedings dan allemaal van een standaard formaat? Want ik heb een aparte schroefbalk om mijn huidige voeding tegen het "dak" van mijn kast aan te zetten?

• Vincentio
  • Niet online
Sorry, sluit dit topic maar, ik kom erachter dat:
ikke super dom
Kan nie kijken, die fan zit onder niet boven. SORRY!

SLA ME MAAR! (nee liever nie)

Verwijderd

VinnieWeiss schreef op 09 september 2002 @ 16:25:
Zijn de voedings dan allemaal van een standaard formaat? Want ik heb een aparte schroefbalk om mijn huidige voeding tegen het "dak" van mijn kast aan te zetten?
In de meeste gevallen (in het geval van ATX volgens mij in alle gevallen) zal de voeding (voedingEN) primair met 4 schroeven tegen de achterkant van je kast worden vastgemaakt. Een extra balkje o.i.d. in je case kan zorgen voor extra stevigheid.
Als je een ATX kast hebt past in principe elke ATX voeding. Kijk anders even op de achterkant van je case of je voeding daar met schroeven is vastgezet.
Pagina: 1