Nieuw subteam zoekt leden.. ;)

Pagina: 1
Acties:

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:37
Yo,

Heb net mijn eigen subteam opgestart genaamd [Dutch Power Cows] AMD Bulls®. Zoals de naam al verraad is dit een subteam speciaal voor AMD's. Athlons, Duron's en K6'jes zijn dus van harte welkom. Momenteel bevat het team alleen nog maar mijzelf maar dat hoop ik binnenkort uit te gaan breiden.

Iedereen die mee wil doen bij mijn subteam kan mailen naar dpc_amdbulls@hotmail.com of ICQ'en naar 34034910. Alvast bedankt! :).

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

en dit mag dus niet.......

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Daan
Oh is dat zo?
Sorry sorry sorry..

Ik dacht dat ik al eerder zo'n topic als dit had gezien hier..
Nou mijn excuses. Gooi deze topic maar weg dan of zo.

Verwijderd

...of ALS je jezelf gaat promoten, neem dan een nog iets algemenere opzet, bv. Team 32bits ;)

• Daan
Nah ik ga voor de AMD's! :)

• DSmarty
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 11:36 schreef Phreak het volgende:
Yo,

Heb net mijn eigen subteam opgestart genaamd [Dutch Power Cows] AMD Bulls®. Zoals de naam al verraad is dit een subteam speciaal voor AMD's. Athlons, Duron's en K6'jes zijn dus van harte welkom. Momenteel bevat het team alleen nog maar mijzelf maar dat hoop ik binnenkort uit te gaan breiden.

Iedereen die mee wil doen bij mijn subteam kan mailen naar dpc_amdbulls@hotmail.com of ICQ'en naar 34034910. Alvast bedankt! :).[/quote]Foei foei foei, probeer nieuwe leden te ronselen ipv mensen bij andere subteams weghalen, is namelijk verboden in dit forum!

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 11:08
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Foei foei foei, probeer nieuwe leden te ronselen ipv mensen bij andere subteams weghalen, is namelijk verboden in dit forum![/quote]OW!? dus je mag WEL mensen bij andere subteams weghalen? lekker is dat, volgens mij moet je als dpc-er zelfs nieuwe mensen ronselen. ik bedoel, 3 miljoen moet te doen zijn!

ik begrijp niet echt wat je nu zegt, maar volgens mij klopt het toch niet helemaal.

[edit]
OEPS! ik zag staan proberen ipv probeer.. in de zin van: een beetje proberen mensen weg te halen bij andere teams ipv..

my deepest apologies.. ben mezelf as we speak al aant spanken.

* Muurbestormer out

• Daan
Uh NiteFly hij zegt toch nieuwe leden ronselen ipv leden bij subteams weghalen..
Toch?

Maar goed, correctie:

Mensen die nong voor zichzelf een het flushen zijn en nog bij geen subteam zitten en mensen die een AMD processor hebben kunnen zich hierbij aanmelden. De statistieken worden voor iedereen apart bijhouden.
Bvd.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Beste oplossing hiervoor:

Mensen die voor zichzelf flushen gaan vanzelf wel opzoek naar een subteam (als ze dit willen tenminste ;)), mochten ze willen weten welk teams er zijn, er is een lijst te vinden op dutchpowercows.org

Als je een subteam hebt en je wilt graag meer leden en je wilt niet wachten tot mensen naar je toekomen (het is toch een grote lijst) ga dan op zoek naar mensen die nog geen koe hebben draaien. Daarmee is DPC ook flink geholpen en je subteam ook :).

}:O

/edit: stom tikfoutje
Pagina: 1