Toon posts:

Display Compaq armada M700 gebroken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn compaq armada M700 is vorig weekend in zijn tas gevallen omdat de schouderband afknapte. Hierdoor zit er een dikke ster in het display. Ik ben dus aan een nieuw display toe, maar vroeg me af hoe ik dit het makkelijkst en goedkoopst kan regelen. Compaq bellen is denk ik de laatste optie. Wie heeft er een passend scherm voor me, of weet hoe ik goedkoop aan een goed scherm kan komen?

Help!!!

Tim

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:46

TwoR

Gekleurde stippen

Heb je al ergens gekeken op 2e hands forums of probeer het eens op de plek waar je je compaq gekocht hebt want misschien heeft die nog wel een 2e hansje liggen.

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

ga ff op een failisements veiling op de kijkdag kijken. Vaak hebben zit er nog wel een stapel oude laptop meuk bij. .... Bij kpnq. was dat bijv ook hetgeval... enneuh daar hadden ze van die m700's

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
De 2e hands forums/sites zijn denk ik het geen je zoekt.
www.marktplaats.nl of ebay.nl :)

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-08 16:25
ik denk dat t toch maar gewoon compaq bellen wordt :)

Verwijderd

Is het makkelijk om een scherm te vervangen ?
Mijn scherm is ook gebroken,(ibm r31) en ik vraag me af als iemand een kapotte notebook heeft of ik dat scherm dan makkelijk over kan zetten ..

iemand ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 19:12:
Is het makkelijk om een scherm te vervangen ?
Mijn scherm is ook gebroken,(ibm r31) en ik vraag me af als iemand een kapotte notebook heeft of ik dat scherm dan makkelijk over kan zetten ..

iemand ??
Das een beetje afhankelijk van de fabrikant, maar bij hp/compaq gaat het redelijk gemakkelijk
Pagina: 1