Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

dremel boormachine

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 21:23

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Topicstarter
He iedereen, ik ga ook eens een casemod maken, maar hoe krijg je die zijkant open voor zo'n window?? doe je dat met een dremel? ofzo of met een haakse slijper? ik weet het echt niet. Wil je weten hoe mijn pc eruit ziet goto:
http://www.geocities.com/verkooplaptop/mijnpc.htm

Ik wil er 2 rode enermax coolers in zetten en 1 ovaal window en een paar ccfl's

ok dan, bedankt alvast :*)

De oplossing is niet altijd de oplossing

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:30

talin

ES-MA

een dremel doet dat werk heel mooi .

zitten kleine slijpschijfjes bij ( je hebt er wel een paar nodig ;) )

een haakse gaat eigenlijk iets te grof .

lees de faq eens door daar staan heel veel tips in .
Frequently Asked Questions CME

maar als je er een window in wilt maken zou ik em wel uit die bureau la halen en voor de " airflow " is dat ook beter .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• imthecool1

imthecool1

Topicstarter
ja dat ga ik ook doen, ik ga die houten zijkant vervangen door plexiglas met een paar gaten erin, of misschien beter ophangen met staaldraad.

Verwijderd

Ach... Als je een windowkit hebt dan komt het allemaal niet zo nauw, als je tenminste maar raamrubber gebruikt. Ik zou voor die window gewoon gaan decouperen en voor die blowholes een dremel of als je ze hebt een gatenzaag voor metaal. Dremelen is redelijk makkelijk, je moet het alleen een keer gedaan hebben en lijntjes over kunnen trekken. Eitje dacht ik zo!
edit:

Je site heeft zn datalimiet overschreden dus ik kan niet echt zien hoe die er nu bij ligt.
En zou je een modje willen vragen om dit een iets duidelijkere topictitel te geven, misschien zelfs ff searchen, kom je ook nog een hoop nuttige informatie tegen.
Succes!

Verwijderd

Men, dat stinkende Geocities is weer aan z'n bandbreedte.
Beter upload je ze even ergens anders.

Ikzelf heb het gewoon met een decoupeerzaag gedaan met ijzerzaagjes.
Ging hartstikke goed. Wel geduld en oordoppen in en bril op.

• imthecool1

imthecool1

Topicstarter
geocities is inderdaad een beetje klote, ik ga denk ik een .nl/com aanvragen

Verwijderd

Ik heb wel eens zo'n zijkant van een computer gezaagd met een plankje 18 mm mutiplex eronder vastgezet met want likken bisontix. Dan kreeg je een "dik geheel" en kon je prachtig zonder te hakken een gat erin zagen. Want anders wordt het dremelen in zo'n dunne plaatstalen zijkant. :) En daarna met een dunne draad metaal of b.v. Tandenflos even de metalen zijkant van het hout scheiden.

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

imthecool1 schreef op 09 september 2002 @ 16:11:
geocities is inderdaad een beetje klote, ik ga denk ik een .nl/com aanvragen
*TIP*

probeer het domein van je provider eens :D

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Welkom op GoT! :)

De CME FAQ (zie bovenaan de CME topiclijst) bevat een uitstekend stuk over hoe gaten in je kast te maken.

Normaal gesproken is het de bedoeling dat je eerst aan het zoeken slaat voordat je een topic opent, zie Lees dit eerst voordat je een topic opent!.

Op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.