Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Alle pci kaarten werken met chello.
Het is alleen het feit dat je het goed moet configureren zoals op de chello site wordt aangegeven.
Je doet namelijk een nieuwe netwerkkaart erin waardoor je een ander macadres krijgt en dit moet weer aangemeld worden bij chello.
Het is alleen het feit dat je het goed moet configureren zoals op de chello site wordt aangegeven.
Je doet namelijk een nieuwe netwerkkaart erin waardoor je een ander macadres krijgt en dit moet weer aangemeld worden bij chello.
Chello in adam checkt op MAC adres van de netwerkkaart bij het uitdelen van ip-adressen. Omdat je andere kaart een ander MAC adres heeft, krijg je nu geen ip.
Chello bellen en doorgeven dat je een andere netwerkkaart hebt (wel mac adres bij de hand houden) Waarom moet er een snellere kaart in trouwens? 10mbit is echt prima voor kabel hoor!
EDIT: ik zou liever internetten met een oude 3com dan met een nieuwe realtek!
Chello bellen en doorgeven dat je een andere netwerkkaart hebt (wel mac adres bij de hand houden) Waarom moet er een snellere kaart in trouwens? 10mbit is echt prima voor kabel hoor!
EDIT: ik zou liever internetten met een oude 3com dan met een nieuwe realtek!
Je kan ook proberen met de oude isa kaart het ip adres vrij te geven, en dan met de nieuwe kaart erin even ip vernieuwen.
Worked for me..
Worked for me..
Dit is al vaak langsgekomen 
En inderdaad, je moet het nieuwe MAC adres even doorgeven bij de helpdesk, en het werkt weer
En inderdaad, je moet het nieuwe MAC adres even doorgeven bij de helpdesk, en het werkt weer
Dit topic is gesloten.
![]()