Toon posts:

Wel of geen frames?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In het algemeen wanneer zijn frames zeker niet noodzakkelijk?

En in mijn geval ik wil links in een kader een eenvoudig javascript menutje tonen.

Nu is mijn vraag, als ik geen frames gebruik betekent dat volgens mij dat ik in elke pagina de javascript functies in de header moet kopieren.

Aan de andere kant wordt bij het gebruik van frames het geheel ingewikkelder.

mvg

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

je kan ook javascript / php includes gebruiken, dan hoef je maar 1 regeltje code te gebruiken ipv op elke pagina weer 't menu te plaatsten :)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 14:07

André

Analytics dude

frames zijn nooit noodzakelijk, eerder overbodig.

Verwijderd

Mwah, met 2 framepjes, 1 voor het menuutje en 1 voor de main page lijken de zaken mij toch niet erg ingewikkeld....

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Ik zou voor de Include-functie kiezen. Maar dat komt voornamelijk omdat ik persoonlijk een hekel heb aan frames.

[ Voor 0% gewijzigd door OkkE op 09-09-2002 16:22 . Reden: + functie ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 08:57

TwoR

Gekleurde stippen

Frames zijn geweldig je kan er alles mee doen wat je wil en je hoeft dus absoluut geen hosting te hebben die PHP ondersteund want includen is niet nodig. En voor de rest als je een beetje verstand van frames hebt dan werkt het makkelijker als tabbelen

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

TwoR schreef op 09 september 2002 @ 16:22:
Frames zijn geweldig je kan er alles mee doen wat je wil en je hoeft dus absoluut geen hosting te hebben die PHP ondersteund want includen is niet nodig. En voor de rest als je een beetje verstand van frames hebt dan werkt het makkelijker als tabbelen
Het is maar net wat je gewent bent. Met tabellen en layers kun je net zo veel (misschien zelfs meer) als met frames.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

Pelle

🚴‍♂️

Waarom geen frames..?

Gebruik de search en wordt wijs :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.