Toon posts:

Welke laptop ?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo...

Ik zit nu al een half jaar te zoeken naar een laptop alleen ik ben er nog steeds niet uit.

Eerst was er een aanbieding bij de aldi ... dat leek me een goeie laptop ...

Ik zoek het ook ergens in die richting

Liefst een amd waar ik in ieder geval divxjes kan afspelen (uiteraard ook tv out)
en spellen zoals unreal tournament en gta 3 op kan spelen (dat soepel moet draaien)(liefst ook een videokaart met 64 mb geheugen erop)
richting de 256 mb geheugen...
14 of 15" maakt niet veel uit

Natuurlijk zal er wel zoiets zijn van noem alle onderdelen die je hebt en ze zetten hem voor je inelkaar ... maar dat gaat centjeuhz kosten en die heb ik niet echt veel ...
Wat wel veel uitmaakt is de prijs
en dan zal het type (Merk) laptop ook verschil maken ... welke is nou aangeraden om te nemen ?

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb een Dell Inspiron 4150 en ben zeer tevreden,
1,6Ghz Pentium 4
256, 20GB, 14,1 inch tft SXGA 1400x1050, TV-Out, IrDa, 10/100Mbs onboard Netwerk.

www.dell.nl

http://commerce.euro.dell...re=dhs&sbc=nldhsinspn&v=d

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
divx'jes kun je in principe op elke recente laptop wel afspelen. Ik zou bij een laptop vooral goed op het merk letten ivm. garantie en support (een laptop schroef je niet zelf ff open om iets te fixen). Ook moeten ze tegen een stootje kunnen..

Verwijderd

Heb deze laptop http://www.multicom-int.n...DVDROM&productc=Notebooks en ben er zeer tevreden mee, lekker snel, niet duur en geen troep voorgeinstalleerd. Gewoon lekker zelf windows erop zetten

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Kijk eens bij een mediamarkt in de buurt. Die hebben redelijk goeie en snelle laptopjes voor een redelijke prijs.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:06

LopeZ

Too much is never enough

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.