Ik kan op deze site http://www.1to0.nl/ kiezen uit twee soorten Cat5e bekabeling: solid kern of soepel. Het prijsverschil is minimaal en daar zal mijn keuze ook niet op gebaseerd zijn. Ik wil een netwerkje trekken naar diverse kamers in mijn huis. Deze kabels ga ik wegwerken achter kabelgoten (Attema G55 of Tehalit SL plintgootsysteem). Achter deze goten lopen naast elkaar Coax, CAT5e en telefoon.
Nu zal het trekken van die solidkern kabel moeilijker zijn..... Maar is dat in deze situatie voor mij wel nuttig of zal ik toch niet zo veel problemen krijgen qua storing en interverentie met de soepele versie? Wat zijn jullie ervaringen? Andere tips met betrekking tot het kiezen van de juiste kabels (of andere goede adressen) zijn natuurlijk welkom!
Nu zal het trekken van die solidkern kabel moeilijker zijn..... Maar is dat in deze situatie voor mij wel nuttig of zal ik toch niet zo veel problemen krijgen qua storing en interverentie met de soepele versie? Wat zijn jullie ervaringen? Andere tips met betrekking tot het kiezen van de juiste kabels (of andere goede adressen) zijn natuurlijk welkom!