Ik zit hier met een raar iets, iets wat ik nog niet eerder heb gezien
Na wat ik zo kan zien is de Windows dir opgedeeld in 44 nieuwe dir's met de naam DIR00001 t/m DIR00045
Maar het rare is dat de bestanden niet corrupt zijn, het zijn de normale windows bestanden en onder elke DIR***** dir zitten wel weer sub dir's
Er stond een virusscanner op die ook automatisch bij gewerkt werd
En ier is 's morgens nog mee gewerkt en toen ze hem later opnieuw wouden opstarten deed ie het niet meer (ik weet dus niet of scandisk onder tussen heeft gedraaid)
Maar zou dit door scandisk gedaan kunnen zijn of moet ik aan iets anders denken
En is het makkelijk op te lossen of zal ik alles opnieuw moeten installeren (zelf denk ik het laatste)
Mensen die dit eerder hebben gezien of mee gemaakt ??
Alvast bedankt
Na wat ik zo kan zien is de Windows dir opgedeeld in 44 nieuwe dir's met de naam DIR00001 t/m DIR00045
Maar het rare is dat de bestanden niet corrupt zijn, het zijn de normale windows bestanden en onder elke DIR***** dir zitten wel weer sub dir's
Er stond een virusscanner op die ook automatisch bij gewerkt werd
En ier is 's morgens nog mee gewerkt en toen ze hem later opnieuw wouden opstarten deed ie het niet meer (ik weet dus niet of scandisk onder tussen heeft gedraaid)
Maar zou dit door scandisk gedaan kunnen zijn of moet ik aan iets anders denken
En is het makkelijk op te lossen of zal ik alles opnieuw moeten installeren (zelf denk ik het laatste)
Mensen die dit eerder hebben gezien of mee gemaakt ??
Alvast bedankt
edit:
oops foutje in de titel
oops foutje in de titel
Star Citizen Referral : STAR-DK5L-7NXL