Toon posts:

xvid codec

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een film gekregen in xvid formaat. Dus ik heb de xvid codec gedownload (de nieuwste van 4 september).
Na dat hij het niet deed heb ik de nimo codec pack gedownload en alles geselecteerd om te instaleren.
Toen die het ook niet deed was ik echt ten einde raad wie kan mij helpen. |:(

P.S. ik heb win. xp pro.

Alvast bedankt

Verwijderd

Weet je zeker dat het xvid is?, geen svcd ofzoW?:P

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 14:43:
Ik heb nu een film gekregen in xvid formaat. Dus ik heb de xvid codec gedownload (de nieuwste van 4 september).
Na dat hij het niet deed heb ik de nimo codec pack gedownload en alles geselecteerd om te instaleren.
Toen die het ook niet deed was ik echt ten einde raad wie kan mij helpen. |:(

P.S. ik heb win. xp pro.

Alvast bedankt
Wat doet het dan niet? Zie je geen beeld of hoor je geen geluid?

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07-2025

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Ik heb het idee dat het toch geen XViD is, misschien een Mpeg2 film? Ik zelf heb ook een aantal XViD's en totaal geen probleem. Wat is de filenaam en hoeveel files zijn het?

Verwijderd

Topicstarter
Het is een Xvid en het geluid deed het niet totdat ik mediaplayer 9 beta gedownload had en toen deed nix het meer omdat MP9 niet door gaat als er een fout is en 8 wel. maar ik denk dat er met het beeld nix fout is maar alleen met het geluid.

• arieiv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Probeer het eens met Bsplayer. Dat werkt bij mij prima! (Win XP pro)

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07-2025

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Ik heb ook eens lang naar een audio codec moeten zoeken. Gewoon alle audio codecs die je kunt vinden installen en uiteindelijk werkt het geluid wel.

• Ivion
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09-2025

Ivion

Mame Chishiki

Probeer er eens GSpot overheen te runnen.

BTW: Wat voor extensie heeft hij? Als hij een *.OGM extensie heeft moet je waarschijnlijk de OGG DSF downloaden. En deinstalleer a.u.b die Nimo-pack, er zijn al vaker problemen meegeweest.
Download gewoon de nieuwste XviD vanaf deze site en installeer die (vergeet niet eerst de oude XviD versie weg te halen).

Speel trouwens *.OGM files met WMP 6.4 af of met BSplayer (heb ik nooit geprobeerd, maar zou het moeten doen) andere spelers hebben problemen.

This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu gehoord dat ik de AC3 codec moet hebben om hem te kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb te horen gekregen dat ik de AC3 codec moet hebben.
Maar bedankt voor de info.
Pagina: 1