Welke dvd speler ondersteund mp3 dvd's

Pagina: 1
Acties:

• gustafa
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11-2024
Hoi,

Ik heb enkele dvd's met daarop mp3 muziek.
Nu wil ik een standalone dvd-speler gaan kopen, maar ik heb begrepen dat niet alle dvd-spelers mp3-dvd's ondersteunen (dit in tegenstelling tot mp3-cd's).

Weet iemand welke dvd-speler dit wel ondersteund?

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:49

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

elke cyberhome dvd speler kan dit wel, leest ook alle cd's die je r maar in doet, dvd, cd-r, cd-rw, (s)vcd etc etc

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Samsung m(of een andere letter)205 schijnt dit te kunnen hoewel in het boekje staat van niet, kijk eens op www.vdchelp.com en in dit geval naar http://www.vcdhelp.com/dv...7&Search=Search&#comments

• DJ.KRIZZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
heb hier de jvc xv-s302; die ondersteunt het en is nu in de aanbieding bij de megapool voor 200 euro. T is een leuk apparaatje.

Verder is me opgevallen dat 80% het tegenwoordig wel ondersteunt.

You've got to try it to love it

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:05
DVD speler die ik heb (Lasonic ding) wil het helaas niet :(

anders was het wel leuk geweest, MP3 Collection zo je dvdspeler intrappe

Nu moet ik 't eerst op normale cd-r fikken....

• gustafa
  • Laatst online: 29-11-2024
op de site van vcdhelp had ik al eens gekeken, helaas stonden er enkele modellen bij waarvan ik zeker weet dat die het niet hebben. Helaas zijn de gegevens ingevoerd door gebruikers welke ietsjes teveel opties hebben aangevinkt.

Deze site is dus niet echt betrouwbaar.

• Dnc1n
  • Laatst online: 18-11-2025
als een dvdspeler dvd-r ondersteund kan je er gewoon een gekopieerde mp3dvd in doen. dvd speler ziet het dvd-r cdtje als een normale mp3cd met meer capiciteit.
echt een aanrader is de panasonic rv32, echt een top apparaat. plat, optische aansluiting, stereo aansluiting, speelt gewoon veel goed en scherp af. en het geluid is ook top.

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dnc1n schreef op 10 september 2002 @ 08:37:
als een dvdspeler dvd-r ondersteund kan je er gewoon een gekopieerde mp3dvd in doen. dvd speler ziet het dvd-r cdtje als een normale mp3cd met meer capiciteit.
echt een aanrader is de panasonic rv32, echt een top apparaat. plat, optische aansluiting, stereo aansluiting, speelt gewoon veel goed en scherp af. en het geluid is ook top.
da's nie waar..

Normaal ziet een dvd speler hem als gewone dvd en snapt ie de indeling niet dus dat gaat niet op..

gewoon op vcdhelp kijken welke het ondersteunt

Verwijderd

mijn vestel lees die. die leest eigenlijk alles. en was maar 99 @ kijkshop.

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Heb hier een Lenco ding van de macro, (79,- Euro) en die leest alles wat ik erin stop.
Mp3 cd's/Dvd's, Mpg cd's, foto cd, zelfs een cd met losse mpg bestanden. Zelfs een combinatie van Mpg filmpjes en mp3's speelt ie zonder problemen af.
Eningste wat ie niet speelt is divx :P
Pagina: 1