Toon posts:

mswinsck.ocx : wanneer aanwezig?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Deze topic heb ik vorige week al een keer geopend, echter wegens het ontbreken van een oplossing, start ik deze opnieuw..

Ik zou heel graag weten wanneer het bestand mswinsck.ocx aanwezig is in de system (of system32, afhankelijk van OS) folder. Op de Microsoft website staat een artikel waarin wordt uitgelegd dat het bij Office 97 en hoger het bestand mswinsck.ocx mee wordt geinstalleerd. Weet iemand of dit ook echt klopt en/of dat er andere applicaties danwel oplossingen zijn om het bestand mswinsck.ocx op de harddisk te krijgen?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 00:53

job

als je hem wilt downloaden.
zoek maar even in google.
4e link als je op mswinsck.ocx zoekt

was dat nou zo moeilijk.
in de tijd dat je die 3 topics hierover opende had je ook wel even kunnen zoeken

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

ja idd dan schop je toch je ouwe topic even omhoog ipv een nieuwe te openen..

zie ook de Policy

http://www.NUiPhone.nl/

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 10:26

LegacyCode

De crack van de division

Dat bestandje wordt ook meegeleverd met Microsoft Visual Basic.
OCX zijn danook plugins hoofdzakelijk gemaakt voor VB.

legacycode.net

Verwijderd

Topicstarter
damster schreef op 09 september 2002 @ 14:39:
als je hem wilt downloaden.
zoek maar even in google.
4e link als je op mswinsck.ocx zoekt

was dat nou zo moeilijk.
in de tijd dat je die 3 topics hierover opende had je ook wel even kunnen zoeken
Ik had 'm ook wel binnen anderhalve seconde kunnen kopieren van een pc hier naast mij, duh.. maar ik vroeg inderdaad NIET waar ik 'm kan downen.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 00:53

job

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 15:06:
[...]

Ik had 'm ook wel binnen anderhalve seconde kunnen kopieren van een pc hier naast mij, duh.. maar ik vroeg inderdaad NIET waar ik 'm kan downen.
je vroeg toch hoe je hem op een andere manier op je pc kon krijgen

geef ik antwoord.. is het weer niet goed.
tjeeees

wat bedoelde je dan met je vroeg hoe je hem op je hd kan krijgen??
vb installeren dus.

Verwijderd

Topicstarter
Diaboluzzz schreef op 09 september 2002 @ 14:44:
ja idd dan schop je toch je ouwe topic even omhoog ipv een nieuwe te openen..

zie ook de Policy
Ik vind het redelijk lastig om iets omhoog te schoppen wat niet (meer) bestaat..

Mijn excuses aan de moderatoren/administrators voor mijn reactie op deze wat onbenullige replies.. maar ik wilde toch graag even mijn onvrede duidelijk maken.

Ik wilde met deze topic een logische oplossing vinden om er zeker van te zijn dat er op een bepaalde werkstation (met Windows platform) de Winsock Control is geinstalleerd, bijvoorbeeld door de eigenaar van het desbetreffende werkstation een Office pakket te laten installeren. Misschien dat de vraag hiervoor wat minder duidelijk is gesteld, mijn excuses hiervoor dan, echter verwacht ik op dit forum wel een wat professionelere antwoord dan alleen maar cynisme..

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

bestaat nog gewoon hoor, slechts 3 dagen oud....

mswinsck.ocx standaard bij alle Windows OS-en?

http://www.NUiPhone.nl/

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 15:14:
Ik vind het redelijk lastig om iets omhoog te schoppen wat niet (meer) bestaat..
Bestaat wel hoor: mswinsck.ocx standaard bij alle Windows OS-en?

Als je overigens op je username klikt, zie je jouw recente topics :)
Mijn excuses aan de moderatoren/administrators voor mijn reactie op deze wat onbenullige replies.. maar ik wilde toch graag even mijn onvrede duidelijk maken.
Mocht je het niet eens zijn met een beslissing van een moderator, lees dan dit: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! om te kijken wat je daar aan kan doen
Ik wilde met deze topic een logische oplossing vinden om er zeker van te zijn dat er op een bepaalde werkstation (met Windows platform) de Winsock Control is geinstalleerd, bijvoorbeeld door de eigenaar van het desbetreffende werkstation een Office pakket te laten installeren. Misschien dat de vraag hiervoor wat minder duidelijk is gesteld, mijn excuses hiervoor dan, echter verwacht ik op dit forum wel een wat professionelere antwoord dan alleen maar cynisme..
[/nohtml]
Dan mag je deze vraag in je andere topic verder stellen, deze gaat op slot.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.