is er een mogelijkheid dat ik een mapping kan maken onder windows 95 waar ik de usernaam kan specificeren zoals bij NT4 en W2K ? ze gebruiker hier nog 95 op de laptops dus aub geen meldingen over een ander OS gebruiken.
Misschien werkt dit:
net use * \\servernaam\share /user:administrator *
net use * \\servernaam\share /user:administrator *
Not trying to pretend the enemy that I am.
Verwijderd
ik geloof dat het ook wel eens helpt dat als je in windows gaat, je een gebruikersnaam/wachtwoord in moet vullen.
bij username vul je dan in domein\username en bij wachtwoord gewoon je wachtwoord.
maar ook dit werkt niet altijd
bij username vul je dan in domein\username en bij wachtwoord gewoon je wachtwoord.
maar ook dit werkt niet altijd
waarom wil je dit precies? is er geen NT domein aanwezig? Je kan anders ook op de machine waar de share staat, accounts aanmaken en die dan op de windows 95 machines gebruiken.
denk dat de topicstarter iets heel anders voor ogen heeftjust schreef op 09 september 2002 @ 21:37:
waarom wil je dit precies? is er geen NT domein aanwezig? Je kan anders ook op de machine waar de share staat, accounts aanmaken en die dan op de windows 95 machines gebruiken.
1) laptop heeft verbinding met drive i: onder zijn huidige inlognaam
2) laptop wil ook een j: drive maken maar dan onder een andere naam (administrator bijvoorbeeld)...
tja helaas dit kan dus gewoon niet onder win9x, wel onder nt/2000/xp maar daar was je al achter,...
kixstart kan het ook niet overigens, het ligt echt puur aan het OS... helaas
A wise man's life is based around fuck you
ok dat dacht ik al.. tnx anywayzwelgje schreef op 09 september 2002 @ 21:42:
[...]
denk dat de topicstarter iets heel anders voor ogen heeft
1) laptop heeft verbinding met drive i: onder zijn huidige inlognaam
2) laptop wil ook een j: drive maken maar dan onder een andere naam (administrator bijvoorbeeld)...
tja helaas dit kan dus gewoon niet onder win9x, wel onder nt/2000/xp maar daar was je al achter,...
kixstart kan het ook niet overigens, het ligt echt puur aan het OS... helaas
Pagina: 1