Toon posts:

geen voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben even een oude computer in elkaar aan het draaien van oude onderdelen.

Echter ik krijg geen spanning op het moederbord. volgens mij heb ik de draden van de voeding goed op het mobo gemonteerd. Maar misschien ligt het ook wel aan de draadjes van de kast, ik weet niet zkeer of ik die goed op het mobo heb gezet. (zou het mobo spanning moeten krijgen zonder deze draadjes goed aan te sluiten?)

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:03

OgWok

U.N.C.L.E.

Een AT voeding? Dan de zwarte draden van de 2 connectoren bij elkaar. Zo nee, waarschijnlijk voeding/mobo kapot gegaan.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Verwijderd

Als het een ATX voeding is dan de groende draad met een willekeurige zwarte aarde proberen.

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
OgWok schreef op 09 september 2002 @ 14:09:
Een AT voeding? Dan de zwarte draden van de 2 connectoren bij elkaar. Zo nee, waarschijnlijk voeding/mobo kapot gegaan.
Daar ben ik ook achter gekomen,
was me eerste pc.....mogt toen de eerste 2 jaar geen pc's van me pa meer openmaken....

Verwijderd

Die at voedingen dat zijn toch 2 stekkers?, die kun je dus op 2 manieren aansluiten,
heb je beide manieren al geprobeert?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

(jarig!)
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 21:31:
Die at voedingen dat zijn toch 2 stekkers?, die kun je dus op 2 manieren aansluiten,
Dat is dus heel dodelijk voor je MOBO. Er is maar 1 goede manier:

De twee ZWARTE draden bij elkaar.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 21:31:
/me heb nog een AT voeding met 1 stekker :P

die kan je niet verkeerd doen

Verwijderd

Topicstarter
Het is me al gelukt, ik had de stekker van de hd er niet in en ook het verloopstekkerjte naar de fan niet vandaar dat ik niet zag dat hij al aan het opstarten was.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 09:25:
Het is me al gelukt, ik had de stekker van de hd er niet in en ook het verloopstekkerjte naar de fan niet vandaar dat ik niet zag dat hij al aan het opstarten was.
tja..... :X

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:51
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 09:25:
Denk niet dat het een Athlon was, die had dat niet zo lang uit gehouden :)
Pagina: 1