Ik heb nu een MP3speler waar een SmartMedia card in kan om wat meer ruimte ter beschikking te hebben. Nou wilde ik eerst een 128 Mb kaartje kopen, maar ik vroeg me af of het niet wat groter kon. Aangezien ik nergens iets kon vindne over bijv. 256 MB kaartjes heb ik maar even naar Dane-elec gemaild met de vraag of ze die nog op de markt zouden gaan brengen. Vandaag netjes antwoord gekregen dat ze als het goed is het laatste kwartaal van dit jaar op markt komen.
Mijn vraag is nou of deze kaartjes ook in mijn mp3speler leesbaar zullen zijn. Ik ben wel dingen tegengekomen over oudere mp3spelers die 128mb niet meer konden lezen (om wat voor reden dan ook). Gaat mij dat dan straks ook gebeuren als ik zo'n 256Mb Smartmedia kaartje koop?? Als groter geheugen toch niet gaat passen koop ik namelijk binnenkort wel een 128mb geval, maar anders wacht ik wel ff...
Eh oh ja, ik heb een Mpio DMG
Mijn vraag is nou of deze kaartjes ook in mijn mp3speler leesbaar zullen zijn. Ik ben wel dingen tegengekomen over oudere mp3spelers die 128mb niet meer konden lezen (om wat voor reden dan ook). Gaat mij dat dan straks ook gebeuren als ik zo'n 256Mb Smartmedia kaartje koop?? Als groter geheugen toch niet gaat passen koop ik namelijk binnenkort wel een 128mb geval, maar anders wacht ik wel ff...
Eh oh ja, ik heb een Mpio DMG