Ik heb een layout gemaakt waarbij de content in een cirkel moet worden afgebeeld. Nu kan ik de tekst wel in een rechthoek binnen de cirkel plakken, maar het zou mooier zijn als de tekst ook in de vorm van een cirkel uit werd gelijnt. Is hier een html of css oplossing voor (die ondersteund wordt door meer dan alleen IE)
Ja, daar is een oplossing voor.
Maar dat moet met javascript. Dan moet je met de breedte van de letters en nog een paar andere formules berekenen waar de <br>'s geplaatst moeten worden, en wat de x en y positie word van de diverse zinnen.
Hier zijn al topics over geweest, ik herinner me nog een discussie over een schuine scrollbalk.
Maar dat moet met javascript. Dan moet je met de breedte van de letters en nog een paar andere formules berekenen waar de <br>'s geplaatst moeten worden, en wat de x en y positie word van de diverse zinnen.
Hier zijn al topics over geweest, ik herinner me nog een discussie over een schuine scrollbalk.
Ja, die herriner ik me ook nog..
277787
519401 (van mezelf nog wel:P)
Maar dat was nogal een geklooi.. De tekst in die halve cirkel moet nu namelijk ook nog scrollbaar zijn..
Maar maakt niet uit, ik lig eigenlijk toch ziek op bed, dus heb ik wat te doen
edit:
Weet iemand hoe die [topic] tags werken ?
lama
277787
519401 (van mezelf nog wel:P)
Maar dat was nogal een geklooi.. De tekst in die halve cirkel moet nu namelijk ook nog scrollbaar zijn..
Maar maakt niet uit, ik lig eigenlijk toch ziek op bed, dus heb ik wat te doen
edit:
Weet iemand hoe die [topic] tags werken ?
lama
Verwijderd
http://audi.vw-audi.es/ttroadster/audittroadster.html
hier vind je wel iets wat in de richting komt. (dhtml optiforma)
Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 13:46:
http://audi.vw-audi.es/ttroadster/audittroadster.html
Netjes hoor...
Is inderdaad knap gedaan, maar het is eigenlijk iets te veel van het goede. Bij mij hoeft het geen superieur scriptje te zijn, maar gaat het om een klein simpel scriptje welke gewoon in de standaardbrowsers werkt.
Maar toch bedankt iig.. !
Ik gaat zelluf maar even aan de slag .. kijken of het wat wordt.
Maar toch bedankt iig.. !
Ik gaat zelluf maar even aan de slag .. kijken of het wat wordt.
em.style is geen of leeg object 
/edit: that would be [ topic=12345]
offtopic:
r0bert, HACK de Promise ATA66 controller tot RAID ! dacht ik
r0bert, HACK de Promise ATA66 controller tot RAID ! dacht ik
/edit: that would be [ topic=12345]
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Pagina: 1