Is het mogelijk om op een laptop (Compaq Armada) in te stellen dat de laptop automatisch na een bepaalde tijd overschakeld naar de accu. Om te voorkomen dat de batterij altijd maar vol blijft & dus lui wordt. We hebben al verschillende voedings die aan stront zijn gegaan. Hoop dat ik het wat duiedlijk heb uitgelegd
Misschien eens in de zoveel tijd hem even leeg laten lopen (als in: zonder voeding eraan gebruiken)?
Je kunt natuurlijk ook in het weekend je laptop aan laten staan, zodat de accu leeg raakt. Zodra hij leeg is, dan de voeding er weer aan. Zo ben je mooi op tijd om op maandag het geheel weer in gebruik te nemen met volle accu.
Automatisch? Ik vrees van niet.
Je kunt natuurlijk ook in het weekend je laptop aan laten staan, zodat de accu leeg raakt. Zodra hij leeg is, dan de voeding er weer aan. Zo ben je mooi op tijd om op maandag het geheel weer in gebruik te nemen met volle accu.
Automatisch? Ik vrees van niet.
... en oranje! :P
Et betreft hier laptops in een fabriek. Dus ik ben niet gebruiker, beheer ze alleen maar. En ik kan dit niet aan m'n gebruikers vertellen
Automatisch gaat dus moeilijkl worden ben ik bang van
Je kan natuurlijk de laptops automatisch laten opstarten in het weekend, of elke avond als de bios deze optie bevat, of via het netwerk laten opstarten (wake on lan).
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'