In veel winkels (Free Record Shop, Dixons) zijn de (nieuwe) games even duur, vaak 40 of 50 euro. Zijn er ook winkels die ze goedkoper aanbieden of heeft het geen zin te gaan zoeken?
Misschien eens online winkels zoeken en vergelijken.
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
cool topic.... ik zie de post van topicstarter niet
edit: nu wel
edit2: sorry als het als spam wordt gezien... maar erg veel goedkoper als hier kan bijna niet in Nederland
edit: nu wel
edit2: sorry als het als spam wordt gezien... maar erg veel goedkoper als hier kan bijna niet in Nederland
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2002 12:22 . Reden: fix0rd ]
Zoals?DeeJee schreef op 09 september 2002 @ 12:20:
Misschien eens online winkels zoeken en vergelijken.
De meeste 'hardware' winkels verkopen geen games (vaak alleen OSs).
Dan was er misschien een delay voor de insert query van het bericht zelf.Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 12:20:
cool topic.... ik zie de post van topicstarter niet
Bedankt, ik zal eens kijken.edit: nu wel
Goedkoop zijn ze inderdaad, maar het aanbod is mager.
Verwijderd
*agree* ... hoewel ze op aanvraag meer hebben stuur op wat je wil hebben en ze zoeken het uit ... het is met die marge niet echt allemaal actueel te houden geloof ikOlafvdSpek schreef op 09 september 2002 @ 12:27:
Goedkoop zijn ze inderdaad, maar het aanbod is mager.
Verschilt heel erg per spel en winkel heb ik gemerkt. Soms is een spel al 2 jaar uit en is het bij Dixons nog geen cent in prijs gezakt, terwijl het elders al in de budgetbak ligt.
Ik heb wel goede ervaringen met Dynabyte, en Dimension Plus (of dat een keten is weet ik niet). Daar heb ik niet het idee dat ik veel te veel betaal, in elk geval.
Ik heb wel goede ervaringen met Dynabyte, en Dimension Plus (of dat een keten is weet ik niet). Daar heb ik niet het idee dat ik veel te veel betaal, in elk geval.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Oude games zijn inderdaad wel eens ergens heel goedkoop (bijvoorbeeld bij Bart Smit of Intertoys), maar vooral nieuwe games zijn moeilijk goedkoper te vinden.
Verwijderd
Tis niet makkelijk om de nieuwste games goedkoop te krijgen misschien een jaar wachten na release en hopen dat hij dan n de budgetbak ligt? Anders kun je bij dynabyte gratis een kaart aanvragen krijgen je 5 of 10% korting weet niet meer hoeveel precies.
Het hangt er ook van af of je beschikking hebt over een credit card of niet...
Ik heb bv. een paar maanden geleden GTA3 bij www.play.com gekocht voor 20 pond. Dat is met de huidige koers plm 31 Euro. Stuk goedkoper dan de gemiddeld 45-50 Euro die er in Nederland bij diverse winkels voor gevraagd werd!
Mafia kost bij Play op dit moment bv. 23 pond, wat dus op ruim 35 Euro uitkomt. Vergelijk dat met FreeRecordShop, waar Mafia 50 Euro kost..... En tel uit je winst
Niet alles is er zo veel goedkoper trouwens. Battlefield 1942 kost bij Play 30 pond, wat dus neerkomt op 46,50 Euro. Slechts 2,50 Euro goedkoper dan FRShop.
Ik heb bv. een paar maanden geleden GTA3 bij www.play.com gekocht voor 20 pond. Dat is met de huidige koers plm 31 Euro. Stuk goedkoper dan de gemiddeld 45-50 Euro die er in Nederland bij diverse winkels voor gevraagd werd!
Mafia kost bij Play op dit moment bv. 23 pond, wat dus op ruim 35 Euro uitkomt. Vergelijk dat met FreeRecordShop, waar Mafia 50 Euro kost..... En tel uit je winst
Niet alles is er zo veel goedkoper trouwens. Battlefield 1942 kost bij Play 30 pond, wat dus neerkomt op 46,50 Euro. Slechts 2,50 Euro goedkoper dan FRShop.
Verwijderd
die winkel is echt cheap, maar je vind er alleen de AAA titels, dus als je een iets minder bekende zoekt...
Verwijderd
Hahaha leuk die gcshop.
Die is vorige week gecanceld!!NIEUW BINNEN: Geoff Crammond's Grand Prix 4 XBOX €56,50
Verwijderd
http://www.kieskeurig.nl/...keurig.nsf/document/games
Standaard zoekplaats voor mij als ik games wil kopen via het web/winkel
Standaard zoekplaats voor mij als ik games wil kopen via het web/winkel
PCmedia.nl Xbox - halo 2 [pre-order] PC Games 0.00 4.00 4.00 2 w.d
lol
game komt pas eind 2003 uit volgens mij
lol
game komt pas eind 2003 uit volgens mij
Pagina: 1